1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Haber Corona Virüsü Hakkında

6 Eki 2019

1,088 Mesaj

2,097 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
1,088
Tepkime puanı
2,097
Konum
London
senin niye zoruna gitti ortak mısın şirketlere:)
Yaw hocam anlatmak istediğim bizim malimiza el koymaya gelmeyene kadar hayat toz pembe :) şimdi ek bir vergi koysalar hepimiz isyan ederiz yanlışmıyım?
 

DixiK

TC Onaylı

26 Kas 2019

5,556 Mesaj

17,048 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
26 Kas 2019
Mesajlar
5,556
Tepkime puanı
17,048
Yahu beni engelle geç. Rahatsızlık vermek istemem sana. Dün dedin yazmiyayim @kaka10 zorla yazdırdı.
yaw niye engelleyim, hoşlanmıyor olabilirim o ayrı vaka, ama 10 gün önce ben bunları oy vermedim bilmem ne diyip de sonra bakan güzellemesi yapıp bunları paylaşırsan bende bizimle taşak geçiyorsun yazarım yani.
 

Tetteh

İtalya Ligi

31 Ocak 2020

2,564 Mesaj

4,279 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
31 Ocak 2020
Mesajlar
2,564
Tepkime puanı
4,279
Konum
Dünya
Yaw hocam anlatmak istediğim bizim malimiza el koymaya gelmeyene kadar hayat toz pembe :) şimdi ek bir vergi koysalar hepimiz isyan ederiz yanlışmıyım?

üstad milyonlarca insanın vergileri 3-5 tane sermaye sahibinin yol yaptı diye(devlet garantili kredi ile) boğazına iniyor.verdiğin örnekle alakası yok saçma olmuş

kimsenin emeği ile kazandığına laf söylemiyoruz burda dikkatini çekerim
 

6 Eki 2019

1,088 Mesaj

2,097 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
1,088
Tepkime puanı
2,097
Konum
London
yaw niye engelleyim, hoşlanmıyor olabilirim o ayrı vaka, ama 10 gün önce ben bunları oy vermedim bilmem ne diyip de sonra bakan güzellemesi yapıp bunları paylaşırsan bende bizimle taşak geçiyorsun yazarım yani.
Ben oy vermeyebilirim. Ama her yaptiklarina yanlıştır demem. Nasıl içime siniyorsa açıkça derim. Kin nefret beslemem. Her partiden doğru olana doğru derim. Hangisi olursa olsun. Ama sırf bir partiyi sevmiyorum diye. Her yaptiklarina muhaliflik yapmam.
 

6 Eki 2019

1,088 Mesaj

2,097 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
1,088
Tepkime puanı
2,097
Konum
London
üstad milyonlarca insanın vergileri 3-5 tane sermaye sahibinin yol yaptı diye(devlet garantili kredi ile) boğazına iniyor.verdiğin örnekle alakası yok saçma olmuş

kimsenin emeği ile kazandığına laf söylemiyoruz burda dikkatini çekerim
Hocam bu durumda ücret ödememek ayrı, bende katiliyorum ödenmemeli tek bir kuruş bile. Ama Kamulaştiralim dersen. Buna karşı çıkarım :)
 

17 Ara 2019

3,384 Mesaj

7,002 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
17 Ara 2019
Mesajlar
3,384
Tepkime puanı
7,002
Konum
Tr
Ben oy vermeyebilirim. Ama her yaptiklarina yanlıştır demem. Nasıl içime siniyorsa açıkça derim. Kin nefret beslemem. Her partiden doğru olana doğru derim. Hangisi olursa olsun. Ama sırf bir partiyi sevmiyorum diye. Her yaptiklarina muhaliflik yapmam.

Hocam kusura bakma ama avrupalı türklerin çoğunun hayata bakış açısı ve vizyonu baştan falso. Belki biliyorsundur ben kabin amiriyim son 5 senede abartmıyorum 1000den fazla avrupa uçuşu yaptım bu gurbetçilerle sürekli sohbet halindeyim. Adama almanya da durum nasıl diye soruyorum.
Sosyal hakları şöyle güzel , 2 tane ev aldık , bunu yaptık araba var , şu var bu var , rapor alıyorum bu kadar gün izin yapıyorum devlet karışmıyor gibi güzellemeler yapıyorlar almanyanın bütün kaymağını yiyorlar ama sonunda da "en iyi alman ölü alman" diye sonuna ekliyor. En iyi alman ölü almansa ülkene geri dön diyorsun bu yaştan sonra dönemem diyor. Bu bildiğin şerefsizlik ve iki yüzlülüktür. Hem avrupa'nın tüm haklarından faydalanıyorsun hemde ülkene dönmüyorsun. Belçika da ve Almanya da yaşayan gurbetçilerin %90'ı türkiye de asgari ücretli işlerde çalışmak zorunda kalırlar hatta onu dahi bulamazlar. Gurbetçilerin çoğu spesifik bir mesleği olmayan insanlar ve türkiye de aynı statüde olan insanlar borç harç içinde iken onlar ev ve araba alıyorlar.

Avrupa'nın durumu bizden kat kat iyi. Eğer durum farklı olsa emin ol en önce onlar kaçarlardı buraya.
 

6 Eki 2019

1,088 Mesaj

2,097 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
1,088
Tepkime puanı
2,097
Konum
London
Hocam kusura bakma ama avrupalı türklerin çoğunun hayata bakış açısı ve vizyonu baştan falso. Belki biliyorsundur ben kabin amiriyim son 5 senede abartmıyorum 1000den fazla avrupa uçuşu yaptım bu gurbetçilerle sürekli sohbet halindeyim. Adama almanya da durum nasıl diye soruyorum.
Sosyal hakları şöyle güzel , 2 tane ev aldık , bunu yaptık araba var , şu var bu var , rapor alıyorum bu kadar gün izin yapıyorum devlet karışmıyor gibi güzellemeler yapıyorlar almanyanın bütün kaymağını yiyorlar ama sonunda da "en iyi alman ölü alman" diye sonuna ekliyor. En iyi alman ölü almansa ülkene geri dön diyorsun bu yaştan sonra dönemem diyor. Bu bildiğin şerefsizlik ve iki yüzlülüktür. Hem avrupa'nın tüm haklarından faydalanıyorsun hemde ülkene dönmüyorsun. Belçika da ve Almanya da yaşayan gurbetçilerin %90'ı türkiye de asgari ücretli işlerde çalışmak zorunda kalırlar hatta onu dahi bulamazlar. Gurbetçilerin çoğu spesifik bir mesleği olmayan insanlar ve türkiye de aynı statüde olan insanlar borç harç içinde iken onlar ev ve araba alıyorlar.

Avrupa'nın durumu bizden kat kat iyi. Eğer durum farklı olsa emin ol en önce onlar kaçarlardı buraya.
Ya, benim videoyu paylaşma sebebim Adamin söyledikleri değil. Görüntü Olarak çok kötü durumda olması. Ne düşündüm bunlarda durum çok vahimki sokaklar bile temizlenmiyor.. :)
 
Üst Alt