16 Eyl 2019
18,865 Mesaj
15,725 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Bizi başka arkadaş gerdi @Mrnobody gençtir olur öyle sen büyüksün alttan alırsınohooo sen nerdeain ben nerde
Ben de anlastik diye makara kukaraya sarihordum
Bir daha sarmam.
3 Kas 2019
50,436 Mesaj
98,584 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
7 Eki 2019
8,227 Mesaj
21,896 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Gir ulan içeri hangisinin manken sevgilisi var ?şu sataşmalara ben de girmek istiyorum ama '' yönetici böyleyse biz napalım aq'' diyecekler diye giremiyorum, o yüzden hemen ortam yatıştırıcı modu açıyorum
'' 4 yiyen takımın oyuncuları duşlarını aldı manken sevgilileriyle takılıyor şu an, siz birbirinizi yiyonuz, yapmayın ''
![]()
20 Ocak 2020
20,015 Mesaj
21,635 Tepki
0 Çözüm
5,100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
20 Ocak 2020
20,015 Mesaj
21,635 Tepki
0 Çözüm
5,100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
4 değil la 5 yedikşu sataşmalara ben de girmek istiyorum ama '' yönetici böyleyse biz napalım aq'' diyecekler diye giremiyorum, o yüzden hemen ortam yatıştırıcı modu açıyorum
'' 4 yiyen takımın oyuncuları duşlarını aldı manken sevgilileriyle takılıyor şu an, siz birbirinizi yiyonuz, yapmayın ''
![]()
7 Eki 2019
8,227 Mesaj
21,896 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Bir de şu var. Geçen adama diyorum ki 'sinerji için illa spam mesaj mı yazıcaz haydii hooo loooo diye.' Biri çıkıp diyor o zaman hiç mesaj yazmayalım beğenip gidelim. Aq spam yapmamanın tersi mesaj yazmamak mı. Burda da konu o. Biz de görüyoruz 5 yediğimizi kötü oynadığımızı hata yaptığımızı. Biz zaten yeneriz turlarız çok iyi takımız demedik. Dedik mi. Böyle bir iddiamız mı vardı. Bilerek tahrik edici mesajlar yazılıyor aşağılama ve iğneleme içeren. Yapmayın insan olun mesaj bize geliyor anlıyoruz fatihe gitmiyor diyorum aziz videosu konusu açılıyor ne alaka Valla boşa konuşuyoruz konuşmasam daha iyi anlaşırız. Ben susuyorum artık. Keşke ben hatalı olsam da bir süre sonra anlasam özür dilesem. İsteyen istediği mesajı da yazabilir. Ben sövmem. En fazla insan olalım derim. O da sövmekten beter birşey aslında
20 Ocak 2020
20,015 Mesaj
21,635 Tepki
0 Çözüm
5,100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Yok abi bizi üzerler dedim üzdüler. Kasa dünkü ile aynı ne aşağı ne yukarı. Gs korneri kartı artı bi golü ile zararı çıkardım. Young boys 0 0 bitti ben de az kalsın bitiyordum@Mrnobody sen bırak gs ı çekiliş varmı onu de psv handikap yapar demişsin ?