1 Ocak 2020
6,636 Mesaj
11,933 Tepki
0 Çözüm
5,300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Beşiktaş direkten dönen şut gol olsa farklı hale bürünürdü maç ondan sonrası kontra kırmızı penaltı muhabbetleri dönebilirdi bence ucuz kurtuldu üstelik nizami gol verilmedi iki maçtırBi kaç bişey yazayım Beşiktaşımızla ilgili , belli başlı bi sistemi var Sergen hocanın..Kişilerden bağımsız..Bunu Altay deplasmanında da gördük aslında..Oynattıklarından maximum veriyi alıyor..
O Serdar denen çocuğu çok beğendim stoperdeki , aklı başında zeki hamle zamnalaması iyi bir adam , yolu açık olsun..
Bide anlamadığım şu var Beşiktaş 6 yer 7 yer Liverpoll maçı gol sayısı egale edilir falan..Bunlar 20-25 sene önceydi arkadaşlar , Fenerimin önce caen sonra van muhabbeti , beşiktaşın Liverpool muhabbeti falan bunlar çeyrek asırda 1 kere olur..
Bence Beşiktaş elindeki kadro ile gayet karakterli ve haddin bilerek oynadı..Aynen beliki as takım çıksa Ajax ta ona göre konsantre olarak daha farklı yorumluyabilirdi maçı ama belkide önümüzdeki 5-6 yıl için son şampiyonlar ligi takımımıza bahis almak yerine otuturp keyifle izlemek daha mantıklıydı..
İddaa ediyorum Ajax istanbula geldiğinde tecavüze urar..
