Tetteh
İtalya Ligi
31 Ocak 2020
2,564 Mesaj
4,279 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Ali Koç yönetiminin 4 senedir oturmuş bir kadro kuramaması büyük skandal ya. Oturmuş kadroyu geçtim belli bir mevkii de bile sabit oyuncu grubu yakalanamadı.
Döneminde 3 farklı takıma şampiyonluk verip, GS yenilmezliğini bitirip üstüne iç sahada rekor mağlubiyet sayısına ulaştı. Bir tek Trabzonspor şampiyonluğu kaldı o da bu sene olursa gerçekten artık Koç ailesi el çektirecek daha fazla rezil olmamak için
galiba bu sene ts şampiyonluğunu da göreceğiz bi o kalmıştı
aslında sorun vitor değil bu adam gelirken söylemiş 3lü oynayacağım diye
3lü oynayacak adamın nerde kanat bekleri? 3lünün alameti farikasi zaten kanat bekleridir sen oraya oyuncu almıyosun ferdi ile osayi ile oyna diyosun
senin ileri geri yapacak kaliteli bir 8 numaraya ihtiyacın var 36lık sosa'dan istikrarsız zayctan mucize yarat diyosun vitor'a
hoca sana 4 isim söyledi sadece 2sini alabildin o da kim min jea ile crespo
koskoca fenerbahce başkanısın santa clara ve independienteden oyuncu alamadın aminu hayır adam sana git hakimi'yi marcos alanso'yu getir demedi indipentientenin bekini istedi 1 milyon euro için cingene pazarlığı yaptın transferi yetiştiremedin
vitor'u eleştiririm hamlelerinden dolayı bugün klopp bile eleştiriliyor nerde kaldı vitor ama asıl sorumlu hocaya istediği kadroyu kuramayan ali koç ve ekibinindir
sen önce hocanın istediği kadroyu kur senin görevin o bu senede şampi olamazsa aziz gibi ağlayarak terkeder kongreyi