3 Kas 2019
50,436 Mesaj
98,584 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
- Katılım
- 3 Kas 2019
- Mesajlar
- 50,436
- Tepkime puanı
- 98,584
bu troll değil doğru yav.. ben hala 3 maçta nasıl 9 puan aldık 12 puan alamadık diye düşünüyorum.. 3 maçta 12 puan alamamak tamamen bi hakemin hesabına eksik yatan paradan dolayı yüzde 1 milyon, matematikle ilgisi yok yaniBen yapayım sana trolluk , Gs'ye son 3 haftada federasyonun talimatı ile gerek rakip takım oyuncuları gerek orta ve yan hakemler manipule edilerek 9 tam puan kazandırıldı..
Beşiktaş ve Fenerbahçeden de 3 er puan çalındı...
Fıkra değil , tecrubeyle sabit..
Göztepe kalecisi +3
Rize maçı , Djagne nin yaptığı aynı pozisyonda 3 faüle çalınmıyanlar +3
Bugünde konyalı oyuncuların gözlerinin dağlanması +3
etti 9 puan![]()

