Tetteh
İtalya Ligi
31 Ocak 2020
2,564 Mesaj
4,279 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Herkes sövüyor ama Sosa diyorumO adam oynarken gol yememiştik...stelik topu en hızlı kullanan adam takımda..
Rossi yide niye sevdiğimi söyliyim , Miroslav stoch dan sonra takımda kısa çalım atabilen tek adam..Çabuk dönüp yön değiştirebilen..Hiç bir şeyi doğaçlama yapmıyor bir kere aklınada var bi şey bazaen yapamıyor ama yetenekli gayet bence..
harbi sosa olsa şu kadar pas özürlü takım olmazdık topu alan başı kesik tavuk gibi sağa sola yalpa vuruyo
bu rossi et mi balik mi cözemedim asist yapıyo simdilik yeterli