10 Mar 2020
1,327 Mesaj
1,868 Tepki
0 Çözüm
100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
adam yere düşüyor dogal konum diye penaltı yok dedi var
üstad ne doğal konumu allah aşkına, timing hatası var burada kafasıyla vuracaktı ayarlayamadı eline temas etti, dünyanın her yerinde tartışmasız %100 penaltıdır bu pozisyon. ve en önemlisi top çok uzaktan geliyor yakından gelse bi nevi anlarımda, şu çok ama çok net p6 hatta bu sene gördügüm en net p6 pozisyonu budur.
