4 Ara 2019
4,613 Mesaj
19,611 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Lan neyse, efendilik yine bizde kalsın.Geçen Pazar günü başlığa girmeyerek ve alınan mağlubiyetlere rağmen ses etmeyerek boşuna efendilik kasmışız.
Kendilerine yapılsa (uzatma 5 dakika olmasina rağmen 6.30'a kadar oynanması, faul ve ele rağmen gol verilmesi) sabahlara kadar ağlayacak şahıslar ısrarla akıllarınca(?) başak geçmişler. Üstelik bizden aksi yönde sürekli bir şey yazilmamasina rağmen.
Okey, madem öyle, başak geçecek kadronun da kralı bizde oyunun da, bundan sonra aciyani opsunler bu başlıkta.
Şimdiden iyi seyirler. Kimse alınmayacak, gucenmeyecek bundan sonra.
Bu arada ters bir hikaye olabilir ikinci yarı iyi hamle gelirse. Totem değil, ki dediğim gibi törene ihtiyacimiz yok GS hakkında bu sene.
