1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Lig İletişim Türkiye Ligleri | İletişim

LordisBack

Sen kralsın, biz paketçi...
Yönetici

3 Kas 2019

50,436 Mesaj

98,584 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
3 Kas 2019
Mesajlar
50,436
Tepkime puanı
98,584
Senin bankalar birliğine 4-5 milyar lira ödemen var,

Koç Holding 2023 Yılında 54,5 Milyar ABD Doları Konsolide Gelir Elde Etti,


sakamısın @LordisBack :D alt lıge dusersek baskanlıgı bırakmıcam demek ne demek? fener lıgden cekılecek saka yapmıolar

ee niye şu an ödeyip kapatmıyor borcu o zaman usta :) o işler bu kadar basit mi sence

ben öyle düşünmüyorum bakalım, gariban bi futbolsever olarak fikrim böyle, bakalım zaman neler gösterecek :D
 

JAMROCK

Kalbimde kalbine yok bile kinim...

5 Şub 2020

13,640 Mesaj

10,227 Tepki

0 Çözüm

5,000

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Şub 2020
Mesajlar
13,640
Tepkime puanı
10,227
Konum
xaku
ee niye şu an ödeyip kapatmıyor borcu o zaman usta :) o işler bu kadar basit mi sence

ben öyle düşünmüyorum bakalım, gariban bi futbolsever olarak fikrim böyle, bakalım zaman neler gösterecek :D

Genıs resmi görmüyon işte mesele bu alt lige gidip kulübü YeniFenerbahçe olarak 0 kayıp 7 8 milyar borçtan kurtulcaz
 

LordisBack

Sen kralsın, biz paketçi...
Yönetici

3 Kas 2019

50,436 Mesaj

98,584 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
3 Kas 2019
Mesajlar
50,436
Tepkime puanı
98,584

Volkan3535

TC Onaylı

21 May 2020

9,459 Mesaj

9,759 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
21 May 2020
Mesajlar
9,459
Tepkime puanı
9,759
ee niye şu an ödeyip kapatmıyor borcu o zaman usta :) o işler bu kadar basit mi sence

ben öyle düşünmüyorum bakalım, gariban bi futbolsever olarak fikrim böyle, bakalım zaman neler gösterecek :D
bızım hesaplayamayacgımız kadar parayı verdı zaten suan kulup kar ederken nıye borcu kapatsın? sen alt lıge duserse olusacak durumdan bahsettın..bu adamın bankası var senın benım kadar hesap yapmıstır bence..turkıyede 3 buyukler hıcbızaman batmaz herzaman kurtulur...

şu adamın soyledıgı seylerın hıc yalan oldugunu tersı cıktıgını gormedım ben burdakı fanatık arkadaslarada benzeemem gordugumu soyluyorum fener lıgden cekılecek ve bıseyler duzelıcekse bu sekılde duzelıcek duzelmıosa zaten yapacak bısey yok ulkenın her tarafı ayrı boklu

Fenerbahçe Yüksek Divan Kurulu Başkanı Vefa Küçük: "Ali Koç'un ve Yönetimimizin ligden çekilme kararını doğru buluyorum. İnşallah üyelerimizde onaylar ligden çekiliriz."
 

JAMROCK

Kalbimde kalbine yok bile kinim...

5 Şub 2020

13,640 Mesaj

10,227 Tepki

0 Çözüm

5,000

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Şub 2020
Mesajlar
13,640
Tepkime puanı
10,227
Konum
xaku
Ligden cekılmek demek saraya reise hükümete karsı durmak demek, Koç gibi ülkede capitalin sahibi bi insan bu kavgayı göze almaz

Keşke yapsalar öyle bişe ülke belki bi akıllanır
 

jonson

Yeni sezon yeni umutlar yeni başlangıçlar
TC Onaylı

13 Kas 2019

10,890 Mesaj

17,996 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
13 Kas 2019
Mesajlar
10,890
Tepkime puanı
17,996
Yaş
39
Konum
Saldır moruk saldır
Ligden cekılmek demek saraya reise hükümete karsı durmak demek, Koç gibi ülkede capitalin sahibi bi insan bu kavgayı göze almaz

Keşke yapsalar öyle bişe ülke belki bi akıllanır
alı koc bu blöfu 40 kere yaptı ... soz ola berı gele.
keske yapsa ama yurek ıster tıcaretıne gelmez
 

muhendis

TC Onaylı

25 Kas 2019

16,197 Mesaj

24,954 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
25 Kas 2019
Mesajlar
16,197
Tepkime puanı
24,954
Yaş
50
ligden çekilme ile ilgili fikrimi söyleyim, bi twitte de görmüştüm zaten

bence bu ligden çekilme kararı alacak güç/cesaret vsvs kimsede yok. o güç/cesaret takım ayırt etmeksizin kimsede yok

Senin bankalar birliğine 4-5 milyar lira ödemen var, futbolu kapattığın veya çekilip küme düştüğün dakika itibariyle bu borcu ödeme ihtimalin yok. avrupa gelirleri, oradaki yaptırımlar vsvs girmiyorum bile oralara.. 1907 fenerbahçe , 1905 galatasaray olarak geri dönersiniz

Koca koca iş adamlarısınız ali koç, erden timur vs... , kurullarınızda, işiniz nedeniyle bir telefon uzağınızda hukukçular var finansçılar var konuştuğunuz şeylere bakın bana absürt geliyo.


Bir kere daha belirteyim BENCE o güç/cesaret takım ayırt etmeksizin kimsede yok
sonuna kadar katılıyor ve ayakta alkışlıyorum :love: 👏👏👏
bizim büyüklerin herhangi biri takımı ligden çekebilsin
taksim de çıplak koşcam 😂🤣
 

5 Ocak 2020

28,155 Mesaj

33,021 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Ocak 2020
Mesajlar
28,155
Tepkime puanı
33,021
Konum
Göttingen
Forumda yoktum o sıra

2 Şubat 2023 Adana Demirspor - Fenerbahçe maçı postları


buradan başlıyor

Yine ligden çekilme muhabbeti vardı, Sevilla maçları var cart var curt var dendi

6 Şubat depremi oldu her şey unutuldu gitti.
 

Volkan3535

TC Onaylı

21 May 2020

9,459 Mesaj

9,759 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
21 May 2020
Mesajlar
9,459
Tepkime puanı
9,759
alı koc bu blöfu 40 kere yaptı ... soz ola berı gele.
keske yapsa ama yurek ıster tıcaretıne gelmez
ali koc ne zaman cekılcez deyıp fenerbahceyı genel kurula goturdu gorselle atabılırmısınız bılelım bızde
sen boyle bır tutanak ne zaman gordun?

18.03.2024 TARİHLİ YÖNETİM KURULU TOPLANTI TUTANAĞI Yönetim Kurulu, 18.03.2024 tarihinde toplanarak aşağıdaki kararı almıştır. 1- Tüzüğümüzün 20. Maddesinin ikinci fıkrasının (c) bendi gereği Yönetim Kurulu’nun tamamının talebi üzerine, aşağıdaki gündemle Olağanüstü Genel Kurul Toplantısı yapılmasına; toplantının, 2 Nisan 2024 Salı günü saat 17.00’da Ülker Stadyumu Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi, Kadıköy, İstanbul adresinde yapılmasına, gerekli çoğunluk sağlanamadığı takdirde toplantının, 9 Nisan 2024 Salı günü, aynı yer ve saatte, aynı gündemle, çoğunluk aranmaksızın gerçekleştirilmesine karar vermiştir. Gündem: 1- Açılış, 2- Genel Kurul Başkanlık Divanı Seçimi, 3- Saygı Duruşu, 4- İstiklal Marşı, 5- 17 Mart 2024 gecesi oynanan Süper Lig müsabakasında meydana gelen olaylar ve son dönemde Türk futbolunda yaşananlara istinaden Futbol A Takımımızın Süper Lig’den çekilmesi dâhil, alınacak aksiyonların değerlendirilmesi, 6- Kapanış.


@jonson hangı takımlısın bılmıyorum şunu merak ettım sencw nolcak? fener kongreyı ıptalmı edıcek? oylamada lıgden cekılın fazla cıkarsa napıcak?
yada bu 2 haftada tff halıl umut mhk gıderse fenerde kongreyı ıptalmı edıcek ? şaka sanıyorsunuzvalla sasırıyorum sızlere lıgden cekılıyor fener ve bu sadece 1 mac yuzunden degıl 2011 den gelen bı surecın sonu
 

Volkan3535

TC Onaylı

21 May 2020

9,459 Mesaj

9,759 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
21 May 2020
Mesajlar
9,459
Tepkime puanı
9,759
Forumda yoktum o sıra

2 Şubat 2023 Adana Demirspor - Fenerbahçe maçı postları


buradan başlıyor

Yine ligden çekilme muhabbeti vardı, Sevilla maçları var cart var curt var dendi

6 Şubat depremi oldu her şey unutuldu gitti.
adam bunu bugunde acıkladı gecen sene cekılıyorduk 11 e 3 oylama cıktı ama ben vazgecırdım dedı bugun ise tum yonetım kurulu cekılelım yonunde gorus bıldırmıs hala blof sananlar var dunya basınana dusmus 16 bın kısı kongreye cagrılmıs blofumu kalmıs
 
Üst Alt