1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Lig İletişim Türkiye Ligleri | İletişim

JAMROCK

Kalbimde kalbine yok bile kinim...

5 Şub 2020

13,640 Mesaj

10,227 Tepki

0 Çözüm

5,000

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Şub 2020
Mesajlar
13,640
Tepkime puanı
10,227
Konum
xaku
3.golden once faul vardı

TS nın attıgı golden once on lıberomuz elınde bu vardı bu

Ekran görüntüsü 2024-03-18 230632.png


mac oyannıyor burda oyunda top kenarda futbolcular pres fln yapıyor hakemde bunu goruyor kafasını cevırıyor oyunda devam edıyorrr
 

dartwader

TC Onaylı

13 Eki 2019

6,178 Mesaj

16,695 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
13 Eki 2019
Mesajlar
6,178
Tepkime puanı
16,695
Konum
İstanbul
3.golden once faul vardı

TS nın attıgı golden once on lıberomuz elınde bu vardı bu

Ekli dosyayı görüntüle 139075


mac oyannıyor burda oyunda top kenarda futbolcular pres fln yapıyor hakemde bunu goruyor kafasını cevırıyor oyunda devam edıyorrr
İhtilalden sonra (80)tribün hayatım başladı 98 e kadar kacirdigim maç ya 3 ya 5 tır neucatel maçına 30 saat önce alisamiyendeydim Leverkusen maçında yine 30 saat dışarda bilet almak için karda yattık hatta bizdeki roman futbolcunun sütü karda çizgide kalmasa tür atlayıp belkide seneler önce Avrupa'dan kupa getirecektir belki 10 tane davul patlattım tribün de ve yüzlerce belkide binlerce meşale attım sahaya meşale tribünün ve futbolun süsüdur görmesini bilirsen
 

tutmasadaoynar

TC Onaylı

29 Kas 2019

60,849 Mesaj

82,641 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
60,849
Tepkime puanı
82,641
3.golden once faul vardı

TS nın attıgı golden once on lıberomuz elınde bu vardı bu

Ekli dosyayı görüntüle 139075


mac oyannıyor burda oyunda top kenarda futbolcular pres fln yapıyor hakemde bunu goruyor kafasını cevırıyor oyunda devam edıyorrr

Maçta hakemin bir etkisi yoktu. Oda birilerine bağlı. Herkesin bir yere bağı olduğu gibi onunda bir bağı vardı.
 

LordisBack

Sen kralsın, biz paketçi...
Yönetici

3 Kas 2019

50,436 Mesaj

98,584 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
3 Kas 2019
Mesajlar
50,436
Tepkime puanı
98,584
muslera nerdesin mk :d


1710793149021.png
 

5 Ocak 2020

28,155 Mesaj

33,021 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Ocak 2020
Mesajlar
28,155
Tepkime puanı
33,021
Konum
Göttingen
Ama 3. Golden önceki faul gözünün önünde oluyor yani dünyanın her yerinde bu faul kırmızı tartışılır ama sarı kart kesin vermesi lazım hakem faul bile vermiyor bir fenerlide kardeşim bizim golden önce faul var yazmadı ha ben bizim takıma olsa yazarmrdim bu sene yazmazdim ama fbli biri yazması lazımdı yeter kardeşim bu kadar hakemle maç kazanmak artık midemi bulandiriyor demeliydi bence ,ins hakemle GS maçına kadar gider eşitlik ,o maçı kazanan şampiyon olsun

ne üçüncü golü dayı 0-2 de meşale atıldığında soyunma odasına gitmeliydi HUM

sen bütün bunları yazarken ne içiyordun

utanmadan meşale stadını süsü yazmışsın, bu amına kodumun süsü sadece Fenerbahçe maçlarında mı akla geliyor
 

tutmasadaoynar

TC Onaylı

29 Kas 2019

60,849 Mesaj

82,641 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
60,849
Tepkime puanı
82,641
Dün olaylar sebebi ile o 2 gol geldi. FEner tedirgin oynadı ve golü yedi. Burada Fenerli fanatiklerde vaar, GS'lı fanatiklerde var.

Bizde genelde bizi kayırsın, bize katkısı olsun. Rakip ne olsun umurumda değildir. Gerçekte budur. Kimse adalet falan beklemiyor.
 

dartwader

TC Onaylı

13 Eki 2019

6,178 Mesaj

16,695 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
13 Eki 2019
Mesajlar
6,178
Tepkime puanı
16,695
Konum
İstanbul
ne üçüncü golü dayı 0-2 de meşale atıldığında soyunma odasına gitmeliydi HUM

sen bütün bunları yazarken ne içiyordun
Bende onu diyorum stadlar zengin bebelere kalmadan önce biz hatta tüm Türkiye meşale atıyordu sahaya , meşale atmak kötü bir seymi seyirci yakar tezahürat ini yapar bitmeye yakın sahaya atar konfeti gibi düşün bu yüzyıllardır böyle saha gorevliside onu kenara atar olay bu kadar basit her mesalede maç yarım kalsa Türkiye'de 10/15 sene şampiyon belli olurdu
 

LordisBack

Sen kralsın, biz paketçi...
Yönetici

3 Kas 2019

50,436 Mesaj

98,584 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
3 Kas 2019
Mesajlar
50,436
Tepkime puanı
98,584
ligden çekilme ile ilgili fikrimi söyleyim, bi twitte de görmüştüm zaten

bence bu ligden çekilme kararı alacak güç/cesaret vsvs kimsede yok. o güç/cesaret takım ayırt etmeksizin kimsede yok

Senin bankalar birliğine 4-5 milyar lira ödemen var, futbolu kapattığın veya çekilip küme düştüğün dakika itibariyle bu borcu ödeme ihtimalin yok. avrupa gelirleri, oradaki yaptırımlar vsvs girmiyorum bile oralara.. 1907 fenerbahçe , 1905 galatasaray olarak geri dönersiniz

Koca koca iş adamlarısınız ali koç, erden timur vs... , kurullarınızda, işiniz nedeniyle bir telefon uzağınızda hukukçular var finansçılar var konuştuğunuz şeylere bakın bana absürt geliyo.


Bir kere daha belirteyim BENCE o güç/cesaret takım ayırt etmeksizin kimsede yok
 

JAMROCK

Kalbimde kalbine yok bile kinim...

5 Şub 2020

13,640 Mesaj

10,227 Tepki

0 Çözüm

5,000

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Şub 2020
Mesajlar
13,640
Tepkime puanı
10,227
Konum
xaku
İhtilalden sonra (80)tribün hayatım başladı 98 e kadar kacirdigim maç ya 3 ya 5 tır neucatel maçına 30 saat önce alisamiyendeydim Leverkusen maçında yine 30 saat dışarda bilet almak için karda yattık hatta bizdeki roman futbolcunun sütü karda çizgide kalmasa tür atlayıp belkide seneler önce Avrupa'dan kupa getirecektir belki 10 tane davul patlattım tribün de ve yüzlerce belkide binlerce meşale attım sahaya meşale tribünün ve futbolun süsüdur görmesini bilirsen

Napalım şimdi bunla o aynı şey mi, kalenin önünde ceza sahası içinde top oyundayken meşale yanıyor futbolcu eline alıyor sallaya sallaya hakeme gösteriyor hakem kafasını cevırıp oyunu devam ettırıyor gol geliyor, yok gölden önce faul vardı, yok kırmızıydı fln maç 2.devre oynanmadı zaten sahada futbol yoktu, sahanın sol kanadı kapalıydı, mıllet sasırdı maç 2 2 oldu normal ilk devre gibi olsa 5 olurdu zaten

Türünün fln anlatıyonda ben bıraz anlatım mı size trabzon tribününde ne oluyor FB macından önce

Eski fuarın arkasında sahilde nasıl toplanılıyır maç başlayana kadar kasalarda bira şarap torbalara esrar cekılıp nasıl gözden gecırılıyor fb macı ıcın planlar, stada nasıl neler sökülüyor, guvenlık gorevlılerın aynı sokakın cocuklarınım hıc bırını nasıl aramadıklarını, 1 bıletle 2 3 kısının turnıkeden nasıl gecırıldıgını,

Maçtan 1 gece önce farozda tek katlı eskı gecekonduda mucu abı kuru osman rahmetli kılıçın fln sabaha kadar ellerınde sılahlarla nasıl planladıgını FB maclarında, eski tekel binasından nasıl FB konvoyuna kayalar atıldıgını, maç sonu staddan havaalanına gıdılırken hangı üst gecıtte sıgınak yapılıp emnıyet göz yumduğu, çok ıyı bılırım ben ne demek FB macı o sehırde

Normal bi maç gibi yok faul vardımhakemle kazandı yazılmamıs fln ayıp bunlar, lınc gırısımı yapıldı o çocuklara Osayı fln olmasa belki ölü çıkardı o maç sonunda
 

Volkan3535

TC Onaylı

21 May 2020

9,459 Mesaj

9,759 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
21 May 2020
Mesajlar
9,459
Tepkime puanı
9,759
ligden çekilme ile ilgili fikrimi söyleyim, bi twitte de görmüştüm zaten

bence bu ligden çekilme kararı alacak güç/cesaret vsvs kimsede yok. o güç/cesaret takım ayırt etmeksizin kimsede yok

Senin bankalar birliğine 4-5 milyar lira ödemen var, futbolu kapattığın veya çekilip küme düştüğün dakika itibariyle bu borcu ödeme ihtimalin yok. 1907 fenerbahçe , 1905 galatasaray olarak geri dönersiniz

Koca koca iş adamlarısınız ali koç, erden timur vs... , kurullarınızda, işiniz nedeniyle bir telefon uzağınızda hukukçular var finansçılar var konuştuğunuz şeylere bakın bana absürt geliyo.


Bir kere daha belirteyim BENCE o güç/cesaret takım ayırt etmeksizin kimsede yok
Senin bankalar birliğine 4-5 milyar lira ödemen var,

Koç Holding 2023 Yılında 54,5 Milyar ABD Doları Konsolide Gelir Elde Etti,


sakamısın @LordisBack :D alt lıge dusersek baskanlıgı bırakmıcam demek ne demek? fener lıgden cekılecek saka yapmıolar
 
Üst Alt