Serhatakin
TC Onaylı
7 Ağu 2022
691 Mesaj
1,702 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
Ödülü yok!
Ödülü yok!
Bu konuşmayı eğer 4 ay boyunca taşşak konusu olurken biz 9-0 lar 50-0 lar yapılırken , @chatlackali abi en son konuya parmak basmadan bu başlığa neden girmediğini yazmadan yapsaydın belki bende yorumunu yanlış anlamazdım . Sen dediklerinde haklısın küfür ağır oldu keşke olmasaydı ve hiç bir yerde etmesek ama işte bazen kelimeler ifade etmeye yetmiyor saygılar benden 🫡şu yorum benim hiç anlaşılmadığımı anlatıyor, benim dediklerimin ne gs ne fb ne bjk ile alakası var, ben burda takımcılık holiganlık yapmıyorum.
Neyse belli ki anlaşılmıyorum, aradaki ince çizgiyi de anlatamıyorum, konu küfürlerin niteliklerine geldi çünkü, belki de ben hatalı düşünüyorumdur... o yüzden ben de devam ettirmiyorum bu tartışmayı, sadece şunu söyleyim ben seni kırmak ya da yermek için yazmadım, genel bir konu üzerinden fikrimi belirttim.
Özürlük bi durum yok, rahatsızlık da yok, sevgiler saygılar benden.
