1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Lig İletişim Türkiye Ligleri | İletişim

muhendis

TC Onaylı

25 Kas 2019

16,197 Mesaj

24,954 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
25 Kas 2019
Mesajlar
16,197
Tepkime puanı
24,954
Yaş
50
Neyin hesabı onuda gs ye verecekler neden şaşırdın emin ol federasyon başkanı evdeki karısını kızınıda veriyordur 😉
Twitteki son cümleyi okumadan yazmışım mesajı 🙈
Kalan bilet nolcak demek istedim 🙂
 

8 Ara 2019

10,222 Mesaj

12,125 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
8 Ara 2019
Mesajlar
10,222
Tepkime puanı
12,125
Yaş
40
Konum
ankara
süper kupa finalini bilerek 21:30 a almışlar, maç uzasın penaltılara gitsin, millet 1 gün daha urfada kalsın diye, zaten o kadar kişiyi kaldırcak ne uçak seferi olur, ne otel, perişan olcak gidenler 2 gün orda , oynat olimpiyatta aq, millet rahatça maç izlesin,

suç federasyonda değil ki aq, buna karşı çıkmayan kulüplerde , 13000 bileti kendine ayırmış federasyon, bütün akp gençlik kollarına dağıtılcak bilet bedavadan işte
 

LordisBack

Sen kralsın, biz paketçi...
Yönetici

3 Kas 2019

50,436 Mesaj

98,584 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
3 Kas 2019
Mesajlar
50,436
Tepkime puanı
98,584
emin ol federasyon başkanı evdeki karısını kızınıda veriyordur 😉
kişilerden, kurumlardan bağımsız yazıyorum, nasıl böyle şeyler düşünebiliyorsunuz yav, çok ayıp değil mi. Hepimizin eşi, kız kardeşi, ablası, teyzesi, annesi, kızı var

sokakta alelade birine karşı bu cümleyi söylemek değil, cümleyi ima etmek bile cinayete sebebiyet verir..

geçen hafta serdar ali çeliklerin hakem hakkında söylediğinin aynı cümlesi resmen.

yazık valla ne deyim çok üzücü .
 

8 Ara 2019

10,222 Mesaj

12,125 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
8 Ara 2019
Mesajlar
10,222
Tepkime puanı
12,125
Yaş
40
Konum
ankara
sanki büyükekşi gelmeden önce hep fener şampiyon oluyordu da büyükekşi engelledi, ali koç istedi diye göt lalesini mhk başkanı yaptı geçen daha ne yapsın

kukla nihat, tüpçü, mehmet ali aydınlar , servet yardımcı hep federasyonun 2. adamıydı , bunlar da federasyon başkanlığı yaptılar, kaç kere şampiyon oldu fener, herkes mi fenere düşman ? sizin en büyük düşmanınız ali koç, 6 senede 15 td 150 futbolcu 8 futbol sorumlusu getirdi sonuç ?

kötü kadro kurar jesusu getirir, iyi kadro kurar ismaili getirir , ersunu kulübe sokmam der td yapar, isterse dünyanın en zengini olsun 6 senede başarı yok, ama hala ali koç başkan olarak kalıyor, ilk geldiği sene 13 olunca göndercektiniz,

bak gsye 1 sene belmas aq du takımın teneke bağlayıp gönderdiler
 

Serhatakin

TC Onaylı

7 Ağu 2022

691 Mesaj

1,702 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
7 Ağu 2022
Mesajlar
691
Tepkime puanı
1,702
Konum
hatay
kişilerden, kurumlardan bağımsız yazıyorum, nasıl böyle şeyler düşünebiliyorsunuz yav, çok ayıp değil mi. Hepimizin eşi, kız kardeşi, ablası, teyzesi, annesi, kızı var

sokakta alelade birine karşı bu cümleyi söylemek değil, cümleyi ima etmek bile cinayete sebebiyet verir..

geçen hafta serdar ali çeliklerin hakem hakkında söylediğinin aynı cümlesi resmen.

yazık valla ne deyim çok üzücü .
Buralarda analarına dahil futbolcuların küfür edilirken yok şerefini sattı yattı diye o kadar cümle kurulduğunda kimse kişilerden ve kurumlardan bağımsız yorum yazmadı . Ben düşüncemi belirttim. Kişilerin anasını s2yim derken analar düşünülmedi ama yorumum rahatsız etti ise son yorumum olur yazmam sorun değil
 

LordisBack

Sen kralsın, biz paketçi...
Yönetici

3 Kas 2019

50,436 Mesaj

98,584 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
3 Kas 2019
Mesajlar
50,436
Tepkime puanı
98,584
Buralarda analarına dahil futbolcuların küfür edilirken yok şerefini sattı yattı diye o kadar cümle kurulduğunda kimse kişilerden ve kurumlardan bağımsız yorum yazmadı . Ben düşüncemi belirttim. Kişilerin anasını s2yim derken analar düşünülmedi ama yorumum rahatsız etti ise son yorumum olur yazmam sorun değil
maç anında takıma, hakeme , futbolcuya küfür edilir, para basmıştır o an sinirini çıkaracak yer arıyodur, bunlar olağan şeylerdir bunlara kimse bi şey demez, Burdaki en fanatik olan kişi bile maksimum takıma, futbolcuya söver, fetö şike mike der , sanmıyorum aile değerlerine söveceğini.

Ama durup dururken bu karısını kızını da veriyodur yazmak, direkt geçen haftaki gazeteciyi aklıma getirtti, yayından 1 saat sonra apar topar özür diledi falan.

yazarsın düşüncelerini sorun değil de, insanların karısını kızını bu kadar ucuz bi şekilde ağza almak bana doğru gelmiyor, bu yorum beni rahatsız etti değil, herkesi ve seni de rahatsız etmeli bence.

son yorum ya da değil sana kalmış tabi, ben fikrimi belirttim sadece, yönetici kimliğimle yazmıyorum yani, farkettiysen mesajını da silmedim. Medeni ve sakince fikrimi belirteyim dedim.
 

Serhatakin

TC Onaylı

7 Ağu 2022

691 Mesaj

1,702 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
7 Ağu 2022
Mesajlar
691
Tepkime puanı
1,702
Konum
hatay
maç anında takıma, hakeme , futbolcuya küfür edilir, para basmıştır o an sinirini çıkaracak yer arıyodur, bunlar olağan şeylerdir bunlara kimse bi şey demez, ha diyorsan maç anında bile olsa futbolculara hakemlere bunlar karısını kızını da veriyodur , pazarlıyodur gibi iğrenç ithamlar yazılıp müdahale edilmediyse o benim hatam olur, gözümden kaçmıştır, ama sanmıyorum böyle şeyler yazılacağını. Burdaki en fanatik olan kişi bile maksimum takıma, futbolcuya söver, fetö şike mike der , sanmıyorum aile değerlerine söveceğini.

Ama durup dururken bu karısını kızını da veriyodur yazmak, direkt geçen haftaki gazeteciyi aklıma getirtti, yayından 1 saat sonra apar topar özür diledi falan.

yazarsın düşüncelerini sorun değil de, insanların karısını kızını bu kadar ucuz bi şekilde ağza almak bana doğru gelmiyor, bu yorum beni rahatsız etti değil, herkesi ve seni de rahatsız etmeli bence.

son yorum ya da değil sana kalmış tabi, ben fikrimi belirttim sadece, yönetici kimliğimle yazmıyorum yani, farkettiysen mesajını da silmedim. Medeni ve sakince fikrimi belirteyim dedim.
Aile değeri dediğin o,çocuğu dediği zamanda oluyor, veya bir kişinin karakterine hakaret şerefine laf söyleyincede oluyor. Şerefsiz dediğin kişi en basiti serefsizlil özelliği olarak bu saydıklarımın hepsini yapıyor. Maç esnasında ana bacı küfürler edilebilir sonrasında edilemez düşüncesi bana doğru gelmiyor. Evet en doğrusu hiç küfür etmemek hakaret etmemek o konuda haklısın lakin bazı durumlar var açıklaması eş anlamlısı sadece küfür oluyor. Bu sayfada ucu gs ye giden her yorum her şikayet olay olur oluyorsa olsun sıkıntı yok bizde şunu deriz burası Galatasaray’ın özel alanı ne yazar ne küfür ederiz, zamanında sadece bizler ile TAŞŞAK geçiliyor diye şikayet ede ede söylene söylene küstürüldük sıkıntı yok bende çevreye verdiğim rahatsızlıktan özür diler fikir beyanında bulunmam . Rahatsızlık için özür dilerim.
 

LordisBack

Sen kralsın, biz paketçi...
Yönetici

3 Kas 2019

50,436 Mesaj

98,584 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
3 Kas 2019
Mesajlar
50,436
Tepkime puanı
98,584
Bu sayfada ucu gs ye giden her yorum her şikayet olay olur oluyorsa olsun sıkıntı yok
şu yorum benim hiç anlaşılmadığımı anlatıyor, benim dediklerimin ne gs ne fb ne bjk ile alakası var, ben burda takımcılık holiganlık yapmıyorum.

Neyse belli ki anlaşılmıyorum, aradaki ince çizgiyi de anlatamıyorum, konu küfürlerin niteliklerine geldi çünkü, belki de ben hatalı düşünüyorumdur... o yüzden ben de devam ettirmiyorum bu tartışmayı, sadece şunu söyleyim ben seni kırmak ya da yermek için yazmadım, genel bir konu üzerinden fikrimi belirttim.

Özürlük bi durum yok, rahatsızlık da yok, sevgiler saygılar benden.
 

Mrnobody

Düşünmüyorum, öyleyse yokum!
TC Onaylı

20 Ocak 2020

20,015 Mesaj

21,635 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
20 Ocak 2020
Mesajlar
20,015
Tepkime puanı
21,635
Konum
Trakya
şurda 2 3 tane galatasaraylı kaldık sesimiz de çıkmıyor bişey dediğimiz yok herkes kendine iğneyi batırsın sonra çuvaldızı neremize batırırsanız batırın , nerdesin be teksas üşüdük reis
 
Üst Alt