13 Kas 2019
10,890 Mesaj
17,996 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
bu kadar kotu bır ses ve mars gormemıstım
13 Kas 2019
10,890 Mesaj
17,996 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
bu kadar kotu bır ses ve mars gormemıstım
3 Kas 2019
50,436 Mesaj
98,584 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
6 Eki 2019
21,439 Mesaj
88,624 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
12 Şub 2020
15,065 Mesaj
23,514 Tepki
0 Çözüm
5,100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Dün maç izlerken buraya da yazmıştım. Pozisyon penaltı değil, FB yarıştan kopmasın diye uydurulmuş bir penaltı demiştim, Fenerin kullandığı penaltı için.
Bugün twitterde tribünden çekilen görüntülerde çok net ve bariz bir şekilde topun , defans oyuncusunun kolunun pazu bölgesine çarptığı ve hatta yön değiştirdiği görünüyor. O yüzden dün yazdıklarımı bugün tekzip ediyorum. Pozisyon çok net bir penaltıymış. Sadece beinsportsun maç anı gösterdiği görüntülerden peşin peşin hüküm verdiğim için tüm Fenerbahçeli arkadaşlardan özür dilerim. Gerçi yayıncı kuruluşun verdiği görüntülere göre penaltıyla alakası yok ama tribünden gelen görüntüler olayı çok net gösteriyor...
5 May 2020
9,996 Mesaj
7,042 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
şampiyon trabzonsporTrabzonspor maçı iy kgv alınır
6 Eki 2019
21,439 Mesaj
88,624 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Tribünden, taraftarların ters açıdan çektiği görüntüler olmasa ( sadece yayıncı kuruluşun verdiklerne göre) ben de penaltı değil diyordum dostum. Evet, maçtan hemen sonra yaptıkları algıda haklılardı. Ben de olsam aynı algıyı yapardım. Ama, tribünden gelen görüntüler gelince artık susup kenara çekilmesi lazım bazılarınınYaptıkları algı ellerinde kaldı abi, verilmeyen net penaltımızdan sonra
12 Şub 2020
15,065 Mesaj
23,514 Tepki
0 Çözüm
5,100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Tribünden, taraftarların ters açıdan çektiği görüntüler olmasa ( sadece yayıncı kuruluşun verdiklerne göre) ben de penaltı değil diyordum dostum. Evet, maçtan hemen sonra yaptıkları algıda haklılardı. Ben de olsam aynı algıyı yapardım. Ama, tribünden gelen görüntüler gelince artık susup kenara çekilmesi lazım bazılarınınİşte onu yapmıyorlar. Hala boş algıya devam ediyorlar.
15 Tem 2022
755 Mesaj
592 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
Ödülü yok!
Ödülü yok!
daha çoooook ağlarsınız ulan şöyle maç için ağlayan kendini kaybeden insanları gram anlamıyorum