buroo
TC Onaylı
15 Tem 2022
755 Mesaj
592 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
Ödülü yok!
Ödülü yok!
- Katılım
- 15 Tem 2022
- Mesajlar
- 755
- Tepkime puanı
- 592
hocam suç bebede o pozisyonlarda sen gördün mü hiç defans oyuncusuysan direkt uzaklaştırıp atarsın kafayla kornere atsa bunların hiç biri olmayacak bana değdi gibi geldi değidiyse penaltı zaten ama suç o ibnenin evladında at sen kornere kafayla direkt ne uğraşıyorsun amın bebesi alt oynamış sanki kornere. İyi oldu o yüzden ben totomun peşindeyim ayrıca fenere tekli geçmiştim hep.Değmedi ki top çocuğun eline ,ben deydi diyemem yani.
Orta hakemi geçtim , var niye çağırıyor onu anlamadım.
Var spastiği djikunun pozsiyonuna çağırsa zaten o pozisyon penaltıydı onu çağırmadı gitti bunu çağırdı