3 Kas 2019
50,436 Mesaj
98,584 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
- Katılım
- 3 Kas 2019
- Mesajlar
- 50,436
- Tepkime puanı
- 98,584
@muhendis ben yazayim demek istediğini, bjk'de çoğu futbolcu sarı kart sınırında olduğu için hakemler, federasyon, dış güçler ve derin galatasaray o kart sınırındaki oyunculara bilerek sarı kart göstertir, şike yaparlar gs maçında cezalı duruma düşerler. Bu yüzden kart üst oynayın diyor :ddddBu ligde mantıklı davranmak,GS macı var işte daha nasıl yazayım


