13 Kas 2019
10,890 Mesaj
17,996 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
ben harbıden tr lıgıne bahıs almayı bırakmak ıstıyorum lıg sonuncusu ılk yarı 2-0 one gecıyorsun ve mac 2-2 bıtıyor aq bızde bahıs bulmaya calısıyoruzEkli dosyayı görüntüle 137603
böyle birşey olamaz ya. o la maz......
ilk yarı şutlar 12-5
10 şut lazım.. ilk yar 17 şut olmuş..
2.yarı şutlar 2-7
sergen yalcın o takımı bu kadar geri çektin ya...
ananın amına girsin o penaltı...
uzun yıllar sonra ilk defa bu kadar sinirlenip klavyeyi duvarda parçaladım..
yani tek golle 1 milyon falan kaçırdım , bu kadar sinirlenmedim..
abi taşşak geçti tanrı resmen ya.. bitti amk psikoloji falan kalmadı ya..
Ekli dosyayı görüntüle 137604

