5 Şub 2020
13,640 Mesaj
10,227 Tepki
0 Çözüm
5,000
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
3 Kas 2019
50,436 Mesaj
98,584 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
3 Kas 2019
50,436 Mesaj
98,584 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
12 Şub 2020
15,065 Mesaj
23,514 Tepki
0 Çözüm
5,100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
ben anlamıyorum sezon öncesi bi uyarı yapılmış fb de belli, tadic hatalı taç kullanıyor, hakem düdüğü çaldığı an bütün fb benchi ayaklanmış itiraza, olm taç lan taç, hatalı taç olduğu için kural uyguluyor adam, bunun nesine celalleniyonuz
belli posizyon sarı da olsa kırmızı da gri de her şeye itiraz edin hakemi kaybetmeyelim mottosu olmuş sezon başı
bunu eleştirmiyorum bence bizim lig için gayet yerinde bi strateji , bizim yapamamamız büyük hata