1 Ocak 2020
6,636 Mesaj
11,933 Tepki
0 Çözüm
5,300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Neye cevirirsen çevir bu dingil varken 2 den fazla gol atamayiz lig başından beri attigimiz gollere baktım komedi ıkına ıkına attığımız gol sayısı 13 yediğimiz 9 averaj 4 bu takıma iyi diyoruzAga bişey dicemm.Bu takımda mesut falan oynamaz bence artık , İlerisi Rossi-Berisha-Valencia olmalı bence...
Hepsini izledim en iyisi bu üçlü , 3 de sprinter ve yaratıcı mücadele de ediyorlar rakiple top kendilerinde iken..
Mesut anca sistem değişikliğinde oynar...4-2-3-1 gibi mesela..
