shade
TC Onaylı
5 May 2020
9,996 Mesaj
7,042 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
yav tamamda günlerdir onları da tahrik ettiler sıkıysa bu hareketleri Trabzon da yapın diye gaz verirsen olacağı budur iştene söyleyeceğim ben son yazdığımda ne yazmışım okumadan cevap veriyorsun sanırım. Ben fenerli futbolcuların sevinmesine laf etmedim tahrik var normal sevinseler tamam hepsi al yapıyor o hareketi sende görmüşsündür sen o hareketi trabzonda yaparsan birde üstüne bu yaşananlar normal dedim trabzonlu taraftarlar haklı mı çıkar bu sözlerimden ben zaten sistemin bozuk olduğundan bahsediyorum.
Bu daha uzar gider her sene bu olaylar çıkacak bana normal geliyor taraflı yorum da yapmadım ayrıca çıkarım yaptım ben gerçekleri söyledim.
Dediğim gibi ben bahis oynayan adamım ha gs ha fener ikiside umurumda değil kim ne yaparsa yapsın milyon dolarları futbolcular götürecek biz kavga edeceğiz bu çok saçma geliyor bana

