5 Ocak 2020
28,155 Mesaj
33,021 Tepki
0 Çözüm
5,100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Erol Recep Niyaz'ı çakma Pelkas olarak görüyor galiba oynatıyor falan.Kadroyuda değişik kurmuş anlamlandıramadım.İkinci yarı 2 oyuncu alması gerek oyuna bakalım ne olcak.
bu Recep Niyaz'ı mahveden benim
sene 2012 Aralık ilk hafta askere gidicem uğursuzum diye maçalra gitmiyorum, gruptan çıkmayı garantiledik diye Mönchengladbach maçına gideyim dedim IQT yedek kadro çıakrttı bu da 17 yaşında yeni çıktı piyasaya
Skor 0-3 dünya ıslık aldı sonra kiralandı durdu
Bizim taraftarda suç ulan gruptan çıkmış yedek takım çıkartmış genç futbolcuyu ne diye ıslıklarsın