22 Kas 2020
3,757 Mesaj
2,559 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
- Katılım
- 22 Kas 2020
- Mesajlar
- 3,757
- Tepkime puanı
- 2,559
Arkadaşın yorumuna itafen yapılmış genel bir yorumdu benimkisi zatenbu maçta hiç birşey yoktu ne ayarı..
Ayar çekseler idi fenerin malatya maçına ayar çekerlerdi isteseler son dklarda iki foul vardı penaltı degildi ama isteseler verirlerdi vs.... yada erzurum maçında osrukdan bir penaltı çalardı...
bazı maçlarda evet manupule ediliyor dünya üzerinde ama bugünkü maç çok temiz maçtı gram ayar yoktu..
Bjk saçma sapan pozisyonları pisi pisine harcadı bok gibi penaltı attı oyuncu gol olmadı neyine ayar olacak yani..
Göhkan töreye paramı yedirdiler git 90dk foul yap penaltı yaptırmı dediler..
Yada nkouda saçma bir penaltı atmı dediler. yada ankara gücüne 2 gol kendi kalenemi at dediler..
hiç birşey yoktu maçtı kesinlikle pozisyonları tek tek bakarsak ankaragücü dogranıldı
Kafalarına göre at koşturuyorlar istediği takimi yukarı çekip istediğini aşağı alıyorlar yıllardır böyle sürüyor çeteleşmiş ibneler malesef bu ülkede futbol kirli.