3 Kas 2019
50,436 Mesaj
98,584 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
- Katılım
- 3 Kas 2019
- Mesajlar
- 50,436
- Tepkime puanı
- 98,584
yalnız şu gol iyi ki bizim başımıza gelmedi, bizim başımıza geldiğini düşünüyorum da aboov.... fenerbahçe resmi hesabı, 12 numara falan futbolda kara gece diye başlıklar atardı, fenerbahçe başkanı, yöneticileri FB TV, TV 8'de falan program yapardı, bu oyuncunun menajerinin akrabaları, yakınları vs gs ile ilişkilendirilirdi. . Kamuoyu böyle pişmişken bi de Fetö soruşturması yerdi kulisic, mis... Haftaya da ligdeki 19 takım GS ülkeden sürgün edilsin diye pankartla çıkardı, allah'tan bizim başımıza gelmemiş çok ucuz yırttık 