1 Ocak 2020
6,636 Mesaj
11,933 Tepki
0 Çözüm
5,300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Devre arasında yaptığı transferler harcanan paralar iki sene daha geriye itti takımı nerde çöp bulsa aldı.Sen bana Sergen için kızıyorsunda, hakiakten hakemlere çok takılmamak gerek. GS'da TErim ve Albayrak'ta hep aynı, Albayrak zaten kendinden geçiyor nerdeyse ağlayacak. Bu kadar fanatik adamların yönetimden olmaması lazım. Gitsin evinde geniş ekranda FAtih hoca ile birlikta maçını izlesin
Şampiyon olamayacağını herkesten çok kendi biliyordu bile isteye zarara soktu kulubu benden sonra belini dogrultamasin demiştir daha once lukunkulu dönemde aynı şeyi yaptı

