7 Eki 2019
7,607 Mesaj
23,796 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
ahahahaha oglum dün diyordu siz gene iyisiniz fenerbahçenin şampiyonlugunu gördünüz ben ne yapayım diyeŞu takımın hiç bir bahanesi yok...Adamlardan harbiden fetocu Sikeci olsada, yada aleyhine eyyam yapolsada çıkıp onlarında yeneceksin..
Aq kazmalari...Takımın başındaki adam slimfit gömlek giyip formunu korumaktan başka bişey düşünmüyor..Ne bı taktik ne bı organizasyon..
Gerçekten çok yazık ya...38 yaşına girdim yarısı Erdoğan'a ve bu cenabet Fenere denk geldi ömrümün..
Bahtını s2eyim ya..