tutmasadaoynar
TC Onaylı
29 Kas 2019
60,849 Mesaj
82,641 Tepki
0 Çözüm
5,100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
- Katılım
- 29 Kas 2019
- Mesajlar
- 60,849
- Tepkime puanı
- 82,641
hafta sonu maç ,p.tesi salı 2 gün izin sonra antreman..... yer altına girip kömür çıkarmıyorlar... otelde yiyip içip maç yapacaklar çok da kötü değil bence şartlar.. 8 hafta kalmış zaten, bu sezon böyle bitebilir
2 ay daha böyle gitse hepsi aç kalacak... , zaten seyircisiz oynancağı için standart saha olsun yeter... antalyadada bayağı saha var otellerin...
O yönden haklısında sankim Gulagdalar..
Ama şöyle bir durumda var.Antalyada hadi haziran iyi diyelimde.. Haziranda başlasa 4 günde bir maç olsa Temmuzda falan orada durulmaz yani..Zor olur maçlar.