1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Lig İletişim Türkiye Ligleri 2020/21 Sezonu | İletişim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

29 Kas 2019

226 Mesaj

491 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
226
Tepkime puanı
491
Yaş
40
Konum
istanbul
kotu oldu seyırcısız olayı bızım ıcın

ıcerde tsyı fln cok rahat yenerdık keza bjk macıda oyle gıttı

sımdı hem ıbb hem tsyı yenmemız lazım

bu arada beklemeden hemen dorukhana çökmeleri lazım bızımkılerın

seride leminada kiralık 1inin yerini doldurur o cocuk..
 

4 Ara 2019

4,613 Mesaj

19,611 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
4 Ara 2019
Mesajlar
4,613
Tepkime puanı
19,611
Konum
İstanbul
Vrisüden değil sıcaktan ölücekler demek

Yani tamam iyiniyetle oradaki tesislerin fazlalığı ve çok fazla ülke içi trafiğin azaltılması düşünülebilir ama yazın orada nefes alınmaz aq, mümkün değil oynanması orada.

Belli ki seyircisiz yapacaklar işte tertemiz Haziran'da. İstanbul bile riskli hava olarak ama olsun. Bence Erzurum ve Muş'ta oynansın
 

13 Eki 2019

1,818 Mesaj

3,583 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
13 Eki 2019
Mesajlar
1,818
Tepkime puanı
3,583
Konum
ist
serin hava için erzurum,trabzon,rize ideal yerler antalya ne alaka.
bunun bir de alt ligleri var. nasıl olacak belli değil.

tüm liglerde küme düşmeyi kaldırsınlar rahat etsinler.
ekonomi zaten daralacak . diğer sezonlarda 38-40 maç yapılması kulüplerin işine gelebilir.
 

sharke

TC Onaylı

19 Eki 2019

27,080 Mesaj

70,029 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
19 Eki 2019
Mesajlar
27,080
Tepkime puanı
70,029
Screenshot_20200420-000134_Gallery.jpg


Baya iyi olmuş
2021 iç saha formasi deniyor
 

29 Kas 2019

226 Mesaj

491 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
226
Tepkime puanı
491
Yaş
40
Konum
istanbul
serin hava için erzurum,trabzon,rize ideal yerler antalya ne alaka.
bunun bir de alt ligleri var. nasıl olacak belli değil.

tüm liglerde küme düşmeyi kaldırsınlar rahat etsinler.
ekonomi zaten daralacak . diğer sezonlarda 38-40 maç yapılması kulüplerin işine gelebilir.
antalyada 200 adet fıfa standartlarında saha varmıs

dıger sehırlerde yok. ıstanbulda belkı vardır ama burasıda corona merkezı
 

JAMROCK

Kalbimde kalbine yok bile kinim...

5 Şub 2020

13,640 Mesaj

10,227 Tepki

0 Çözüm

5,000

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Şub 2020
Mesajlar
13,640
Tepkime puanı
10,227
Konum
xaku
Seyırcısız oynatıldıktan sonra ne fark ediyor ki ha Antalya ha san siro
 

29 Kas 2019

226 Mesaj

491 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
226
Tepkime puanı
491
Yaş
40
Konum
istanbul
Seyırcısız oynatıldıktan sonra ne fark ediyor ki ha Antalya ha san siro
dostum burada %101 bızım taraftarlar stad dısından desteklemeye gıder emınım bu 1

2.sı kamp yapabılcek sahası olan otel yok bıldıgım

sonucta 4 ıstanbul takımı degıl tum takımları getırecekler. bızımkıler tesıslerınde hazırlansın dıgerlerı napıcak?

muhtemelen takımlar maç harıcı bır araya gelmeyecektır antalyada her takım ayrı otel ayrı sahada. ıste antalyadakı otellerın sahaları uygun antreman vs ıcın.

ıstanbulda heryer ne olursa olsun kalabalık sımdı antalyaya turıstte gelmeyınce o oteller hayalet gibidir. ve otelden cıkıp yuruyus mesafesınde insan falan yok.
 

JAMROCK

Kalbimde kalbine yok bile kinim...

5 Şub 2020

13,640 Mesaj

10,227 Tepki

0 Çözüm

5,000

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Şub 2020
Mesajlar
13,640
Tepkime puanı
10,227
Konum
xaku
dostum burada %101 bızım taraftarlar stad dısından desteklemeye gıder emınım bu 1

2.sı kamp yapabılcek sahası olan otel yok bıldıgım

sonucta 4 ıstanbul takımı degıl tum takımları getırecekler. bızımkıler tesıslerınde hazırlansın dıgerlerı napıcak?

muhtemelen takımlar maç harıcı bır araya gelmeyecektır antalyada her takım ayrı otel ayrı sahada. ıste antalyadakı otellerın sahaları uygun antreman vs ıcın.

ıstanbulda heryer ne olursa olsun kalabalık sımdı antalyaya turıstte gelmeyınce o oteller hayalet gibidir. ve otelden cıkıp yuruyus mesafesınde insan falan yok.

Bu adamlar makine mi yada robot mu sen adamı kapatıcan Bi otele sabah kalk kahvaltı et, 2 saat antrenman yap, sonra havuza on guneslen, oglen yemehı ye, uyu, aksam antrenman yap, yemek ye uyu bu sekılde 6 gün kal otelde 1 günde cık Mac yap bu sekılde 6 8 hafta oy3lde yasıcan, kim kabul eder bunu, bu adamların normal hayatları yok mu, cocugu esı olan var, sevgilisi olan var, arkadasın anası babası olan var, işleri olan var da var, adam napıcak pazar Mac pazartesi benım ist gitmem lazım yada yabancı dicek benim işim var isp gidixem avrupa ya gidixem memlekete gidixem 1 2 gün, fln Bi ton sıkıntı var nasıl engellicen

Yok hiç bişe 2 ay kapatıcam sizi Mac yaptırmam mı dicen, kim kabul ederki bunu
 

8 Ara 2019

10,222 Mesaj

12,125 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
8 Ara 2019
Mesajlar
10,222
Tepkime puanı
12,125
Yaş
40
Konum
ankara
Bu adamlar makine mi yada robot mu sen adamı kapatıcan Bi otele sabah kalk kahvaltı et, 2 saat antrenman yap, sonra havuza on guneslen, oglen yemehı ye, uyu, aksam antrenman yap, yemek ye uyu bu sekılde 6 gün kal otelde 1 günde cık Mac yap bu sekılde 6 8 hafta oy3lde yasıcan, kim kabul eder bunu, bu adamların normal hayatları yok mu, cocugu esı olan var, sevgilisi olan var, arkadasın anası babası olan var, işleri olan var da var, adam napıcak pazar Mac pazartesi benım ist gitmem lazım yada yabancı dicek benim işim var isp gidixem avrupa ya gidixem memlekete gidixem 1 2 gün, fln Bi ton sıkıntı var nasıl engellicen

Yok hiç bişe 2 ay kapatıcam sizi Mac yaptırmam mı dicen, kim kabul ederki bunu

hafta sonu maç ,p.tesi salı 2 gün izin sonra antreman..... yer altına girip kömür çıkarmıyorlar... otelde yiyip içip maç yapacaklar çok da kötü değil bence şartlar.. 8 hafta kalmış zaten, bu sezon böyle bitebilir

2 ay daha böyle gitse hepsi aç kalacak... , zaten seyircisiz oynancağı için standart saha olsun yeter... antalyadada bayağı saha var otellerin...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt