4 Ara 2019
4,613 Mesaj
19,611 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!

29 Kas 2019
60,849 Mesaj
82,641 Tepki
0 Çözüm
5,100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
26 Ara 2019
1,026 Mesaj
873 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Canım kardesım .. Maclar sence de oynanamalıydı ise zaten otomatik olarak hakkımız yenmıs oluyor ..Geçen TS maçı ertelenmesindende aynı olaylar oldu. Vallahi ben artık yazılanları görmezden geliyorum. Yıllardır hep aynı laflar. Hakkımızı yiyorlar. Maçlar bencede oynanmamalı idi.
8 Ara 2019
10,222 Mesaj
12,125 Tepki
0 Çözüm
100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
zaten tatil olacak, çoğu oyuncu isyan ediyor.... federasyon başkanı kula olduğu için reis ne ders eonu uygulayacakTs ve Gs mağdur şu anda. Hele de hafta ici ligler tatil olursa tüm haksızlık olur.
26 Ara 2019
3,638 Mesaj
7,893 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Bu haftaki maçlar sadece Başak a yarar. Ts başak ve gs bjk seyircisiz. Belki ts ve gs den biri galip gelecekti seyircili olsa.zaten tatil olacak, çoğu oyuncu isyan ediyor.... federasyon başkanı kula olduğu için reis ne ders eonu uygulayacak
26 Ara 2019
1,026 Mesaj
873 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Valla Allah razı olsun .. Su kadar basıt bır konu , 3 saattır anlatamıyorum .Ts ve Gs mağdur şu anda. Hele de hafta ici ligler tatil olursa tüm haksızlık olur.
26 Ara 2019
3,638 Mesaj
7,893 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Hele bu hafta oynayan oyunculardan birinde Corona tespit edilirse seyreyle cümbüşü.Valla Allah razı olsun .. Su kadar basıt bır konu , 3 saattır anlatamıyorum .
Bence tatıl olacak zaten .. Haksızlık artmıs olacak .. Cunku mantıksız amk cok mantıksız . Mantıksız bır ıs yaparsan sonunda bırı , bırılerı magdur olur yanı .
8 Ara 2019
10,222 Mesaj
12,125 Tepki
0 Çözüm
100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj