26 Ara 2019
1,026 Mesaj
873 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
:)Rize ve Basak deplasmanlarımız vardı bızım .Bırının taraftarı yok , dıgerının taraftarı bagırmaz zaten :)Haftaya oynanacak zaten sonra milli mac arasi var.
Sadexe siz seyircisiz oynamiyorsunuz,Trabzon persembe mac yapmis takimi yenemedi seyircisi olsaydi yenebilirdi belki.
Keza en zor deplasman fiksturu sizde hepsi seyircisiz,yani sadexe nasil sizin dez avantajiniza durum onu anlamadim
Trabzon ile seyircisiz oynayacaksiniz ama bak onlarda bugun 2 puan birakti
Terimde sacma sapan konusuyor Albayrak gibi bugun yendigi an susacagani sende iyi biliyorsun
Galatasarayin felsefesi belli ulke yansada kendi sampiyon olduktan sonra sorun yok:)
Inanılır gıbı degıl valla su konuda bıle bu durumun en alehınde olan tarafın bız oldugunu gorememek ..
Ben bıze kasıtlı olarak bır operasyon yapıldı demedım .. Ya da senaryolar uretmedım , olanı soyledım ..
Herkes bılıyor vırusun yayılacagını .. Pek tabı ertelenebılırdı .. Bu kadar .
Ister hukumet yapmıs olsun ıster Tff .. Ne fark edıyor kı ..
Neyse ..Basladı .