1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Lig İletişim Türkiye Ligleri 2020/21 Sezonu | İletişim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Biomet

TC Onaylı

5 Kas 2019

19,495 Mesaj

50,293 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Kas 2019
Mesajlar
19,495
Tepkime puanı
50,293
Yaş
43
Konum
Marmara
Ya bu arada Ali Koç'un ekonomik anlamda kulübe katkılarını tarif edecek kelime yok fakat sportif başarı olmayınca bunlar önemini ne yazık ki yitiriyor. Sezon başında Başakşehir şampiyonlar ligi elemelerinde elendiği an Galatasaray henüz hiçbir şey yapmadan 30 milyon küsür euroyu koydu kasaya. Bundan sonraki potansiyel galibiyet ve beraberlikleri saymıyorum bile. Hal böyle olunca senin 2 sezon boyunca kış mevsimi bitmeden şampiyonluktan kopma gibi bir lüksün olmuyor. İstediğin kadar para hibe et, istediğin kadar sponsor getir. Bu yaptıklarının onda birini yapacak tek bir adam yok ülkede ama dediğim gibi sportif başarı olmadıktan sonra bunlar önemini yitiriyor.
Benim için koyduğu veya harcadığı kriter değil..

Ne anlattı,ne yaptı?Buna bakıyorum.Gelmis geçmiş en tutarsız başkan.

Daha uzun ve senim gibi imlâya dikkat ederek yazmak isterdim ama pc yok.Bagisla bu yüzden:)
 

22 Şub 2020

43 Mesaj

132 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
22 Şub 2020
Mesajlar
43
Tepkime puanı
132
Konum
Houston
Benim için koyduğu veya harcadığı kriter değil..

Ne anlattı,ne yaptı?Buna bakıyorum.Gelmis geçmiş en tutarsız başkan.

Daha uzun ve senim gibi imlâya dikkat ederek yazmak isterdim ama pc yok.Bagisla bu yüzden:)

Yok hocam estağfurullah. Ya tabi ki söz-icraat bakımından fiyasko olmasına rağmen ekonomik olarak çok büyük bir şans bizim için. Bana göre en büyük hatası seçim sürecinde sportif faaliyetler kısmını biraz hafife almasıydı. 20 yıllık bir devirden sonra sıfırdan yepyeni bir sistemle (Comolli + Cocu) başlamak büyük bir riskti. Bu kadar değişikliği kulüp kaldırabilir mi onu hesap edebildiğini düşünmüyorum ki kaldıramadı zaten. Sonrası çorap söküğü gibi geldi ister istemez.
 

26 Ara 2019

1,026 Mesaj

873 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
1,026
Tepkime puanı
873
Yaş
42
Konum
İstanbul
Galatasaray twitter hesabi guzel bir sarkiyla paylasimda bulunmus

Sezen Aksu şinanay ile cevap gelebilir bizim hesaptan,seviye oralarda şu an çünku:)
Twitter ı dıyorsun sanırım ..Fener bestesi .. Ağır bir beste .. Onu dusunerek yaptıgımızı dusunmuyorum ama eger onu dusunup yapıldıysa agır olmus ..

Her ne kadar ;
20 sene once kı bır tesvık prımı gundeme geldı dıye " kupa verın bıze " dıye anlamsız bır ıse kalkısarak derbı oncesı atesı yakmaya calıssanızda ..

Her ne kadar ;
Daha 1 ad corona bıle tespıt edılmemısken , sosyal medya hesaplarından " seyırcısız oynayalım " algısı yaratmaya calısarak ortamı 1 kez daha germeye calıssanız da ..

Karsılıgı en fazla " Inleyen nagmeler " olmalıydı :(
 

9 Eki 2019

9,029 Mesaj

32,703 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
9 Eki 2019
Mesajlar
9,029
Tepkime puanı
32,703
Yaş
43
Konum
İstanbul
Upuzun yazılır. Aslında herşey o kadar basitken ve o kadar zorlaştırılıyor ki.

Yeni deyim çıkarmışlar. Kadro mühendisliği..

Ulan bunun için mühendis olup termodinamik veya betonarme hesabı yapmaya ihtiyaç yok ki. Takımda sol bek yok ofansif kanat oyuncusu sınırlı misal aksine 8 tane dmf,cmf oyuncusu var. Bunu görmemek için kör olmak lazım.

Bunu da Comolli denen ibne yaptı onu da oraya getiren başkandır. Denklem bu kadar basit aslında hocayla falan alakası yok. Keza Ersun'da rezil işler yaptı orası hiç şüphesiz bir o kadar da takımın anasını belleyen bir MHK vardı.

Zorlu Zorlu diye kıyamet koparıldı Fenerasyon oldu. Fener zirveden düştü ne Zorlu kaldı ne başka birşey amacına ulaştı derin yapı. Hakem parametreleri de ortada kime ne zarar vermiş MHK.. Resmen deliler ülkesi deliler futbolu.

İlk kez doğru birşey yapacaklar gibi gözüküyor. Daum ve Erol Bulut çok iyi olur.

Daum mazimize altın harflerle geçmiş brezilyalıları keşfetmiş kişidir. Erol Bulut öz Fenerbahçe'li zaten röportaj verirken Fenerbahçe'ye gelmek her eski futbolcunun hayalidir derken sesi titriyordu muazzamdi. İkiside Türk futbolunu kimin ne olduğunu iyi biliyor.

Seneye Avrupa'da gözükmüyor TR kupasını da alamayacağız çünkü. İsla,Hak3 vs sözleşmesi bitiyor hepsine vereceksin yolu. Elbet birşeyler olur güzel yapılanma ile ve sabırla. Takımı komisyoncu Comolli'ye emanet ettiler sonuç bu.

Fenerbahçe taraftarındaki sabır kimsede yoktur. Ama bu kez bıçak kemiğe dayandı. Roger Schmidt istiyordum ben fakat PSV ile anlaştı. Gidipte Lucescu falan yaparlarsa öteki sezonun ilk yarısında Lucescu ile beraber giderler inşallah.
 

22 Şub 2020

43 Mesaj

132 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
22 Şub 2020
Mesajlar
43
Tepkime puanı
132
Konum
Houston
Luiz Gustavo: Son röportajımda da söylemiştim. Bir teknik direktör takımdan gittiğinde bunda oyuncuların da suçu vardır. Bugün bunu kanıtlamış olduk.

Canım ciğerim Gustavom tertemiz özetlemiş. Isla, Jailson, Hasan Ali, Tolga, Deniz, Zajc vs. bunlarla olmaz bu kadar basit. Ya afedersiniz de maçtan önce seremoniye çıkarken Konyasporlu tüm futbolcular Hasan Ali'ye ana avrat sövsün, Hasan Ali yine kabız ortalar açıp yanındaki adama pas verecek. Hiçbir vasfı olmayan, 3.ligde bile top oynamayacak bir adam bu. Önümüzdeki sene şampiyon olmak istiyorsak bazı oyuncular hariç takımı doğru şekilde komple değiştirmek gerekiyor. Doğru kelimesi önemli çünkü geçen sezon başında da aynısı yapıldı sonuç ortada. Kalacak adamlar da belli şartlarla kalabilir ancak:

Altay (Sağlam bir defans hattı olursa, yoksa bu çocuk da yok olacak)
Serdar (Kulübe)
Sadık (Kulübe, buna itiraz edenler olabilir ama bu sezon 4. stoperin bile ne kadar önemli olduğunu anlamışızdır diye düşünüyorum)
Gustavo (Mevcut kadroda önümüzdeki sezon için banko yazacağım tek adam)
Ozan (Bu sezon iyi gözükse de hala üstüne koyması lazım, yoksa o da kulübeye)
Rodrigues (İlk 11'in en zayıf 1-2 halkasından biri olacaksa iş yapar, bu sezondaki gibi takımın en önemli silahı falan olacaksa direkt gönderilmesi lazım)
Ferdi (Rotasyon)
Vedat (Yüksek bonservisler veriliyorsa gönderilmesi taraftarıyım fakat kalacaksa sağlam kanatlarla beraber Gustavo'dan sonra kadroya yazacağım ikinci oyuncu olur)

Bu oyuncular haricinde kadroda tutacağım tek bir isim olmaz ki bu oyunculardan bile elenecekler olabilir. Gustavo hariç gerisi opsiyonel diyebilirim kısacası.
 

Biomet

TC Onaylı

5 Kas 2019

19,495 Mesaj

50,293 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Kas 2019
Mesajlar
19,495
Tepkime puanı
50,293
Yaş
43
Konum
Marmara
Upuzun yazılır. Aslında herşey o kadar basitken ve o kadar zorlaştırılıyor ki.

Yeni deyim çıkarmışlar. Kadro mühendisliği..

Ulan bunun için mühendis olup termodinamik veya betonarme hesabı yapmaya ihtiyaç yok ki. Takımda sol bek yok ofansif kanat oyuncusu sınırlı misal aksine 8 tane dmf,cmf oyuncusu var. Bunu görmemek için kör olmak lazım.

Bunu da Comolli denen ibne yaptı onu da oraya getiren başkandır. Denklem bu kadar basit aslında hocayla falan alakası yok. Keza Ersun'da rezil işler yaptı orası hiç şüphesiz bir o kadar da takımın anasını belleyen bir MHK vardı.

Zorlu Zorlu diye kıyamet koparıldı Fenerasyon oldu. Fener zirveden düştü ne Zorlu kaldı ne başka birşey amacına ulaştı derin yapı. Hakem parametreleri de ortada kime ne zarar vermiş MHK.. Resmen deliler ülkesi deliler futbolu.

İlk kez doğru birşey yapacaklar gibi gözüküyor. Daum ve Erol Bulut çok iyi olur.

Daum mazimize altın harflerle geçmiş brezilyalıları keşfetmiş kişidir. Erol Bulut öz Fenerbahçe'li zaten röportaj verirken Fenerbahçe'ye gelmek her eski futbolcunun hayalidir derken sesi titriyordu muazzamdi. İkiside Türk futbolunu kimin ne olduğunu iyi biliyor.

Seneye Avrupa'da gözükmüyor TR kupasını da alamayacağız çünkü. İsla,Hak3 vs sözleşmesi bitiyor hepsine vereceksin yolu. Elbet birşeyler olur güzel yapılanma ile ve sabırla. Takımı komisyoncu Comolli'ye emanet ettiler sonuç bu.

Fenerbahçe taraftarındaki sabır kimsede yoktur. Ama bu kez bıçak kemiğe dayandı. Roger Schmidt istiyordum ben fakat PSV ile anlaştı. Gidipte Lucescu falan yaparlarsa öteki sezonun ilk yarısında Lucescu ile beraber giderler inşallah.

Evlat bu takım Zico gittiğinden beri bi şey oynamıyor.Yani ne oynadığı belli değil.

Ya en basitinden şu gönderilen Skertel para istiyor diye,yine form tuttu Başak ta taş gibi top oynuyor.Bu adam 2.5 milyon vermşcez diye Zanka denen kazmaya 3 yıl için 10 milyon euro bağladık..

Erol bencede iyi olur.En azından maliyeti düşük ama katko verebilecek oyuncu havuzu hazırdır.
 

5 Ocak 2020

28,155 Mesaj

33,021 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Ocak 2020
Mesajlar
28,155
Tepkime puanı
33,021
Konum
Göttingen
Rebrov gelse keşke...
 

3 Kas 2019

678 Mesaj

1,117 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
3 Kas 2019
Mesajlar
678
Tepkime puanı
1,117
Yaş
43
Konum
istanbul
Bu keciorengucu dusme hattinda ki her takima resmen mac satti.

Hocalari hafta ici bizim iddamiz artik kalmadi,formaliteye dondu is dedi.

Adanayada yatma ihtimalleri yuksek
5 orandan her turlu denenir

Kayseri-Malatya da defanslar cok kotu.
Karsilikli gol ideal.

Hatayda evinde kaybetmesin bi zahmet
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt