4 Ara 2019
4,613 Mesaj
19,611 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Oynarsanız hakemleri de yenersiniz diyen Ahmet Ağaoğlu ( sene başından beri sayısız kez kollanan takımın başkanı ) hakem uzatmayı eksik oynattı gerekçesi ile tekrarını mi istemiş ?
Gerçekten işin sonu bu durum.
Ülkeden neden bir bok olmayacağı uzun vadede sırf şu denklemden ortaya çıkıyor.
Ağaoğlu 4.büyük olduğunu hatırlatmaya çalışmış aklınca