29 Kas 2019
60,849 Mesaj
82,641 Tepki
0 Çözüm
5,100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
2 Mar 2020
2,304 Mesaj
4,520 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
ayağa net vuruyor faul kararı doğru bence
ts doğrandı falan da yeni algı metodunuz galiba kim doğrayabilir bu ts'yi böyle lobi varken:)
Harbiden neresi doğrandı TS'nin. Aklımda olan şu an 3 4 posizyon sayarım TS lehine verilen ama alakası olmayan posizyon.
31 Ocak 2020
2,564 Mesaj
4,279 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Algı metodu değil gördüğümü yorumladım.Bana göre değildi bu kadar basit.İlk yarıdada saçma sapan foul vererek Gazi'ninde gole giden pozisyonunu yediler mesela buda mı algı oluyor?Bu seferde Gazi'yi doğramış oldum pardon.
Yukarıda da yazdım zaten.Maçın en kritik anından biri olduğu için öyle bir yorumda bulundum.Gazi'ninde hakkını yediler lafım yok yukarıda söyledim zaten.Sosa'ya kırmızıda verilebilirdi.
29 Kas 2019
60,849 Mesaj
82,641 Tepki
0 Çözüm
5,100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
2 Mar 2020
2,304 Mesaj
4,520 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
antep'in gole giden pozisyonu kestiler, sosa'yı da atamamış hakem ee nasıl ts doğranmış oluyor
pozisyonda diarra'nın ayağına net bir temas var faul kararı doğru bence
31 Ocak 2020
2,564 Mesaj
4,279 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!