12 Şub 2020
103 Mesaj
275 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
Ödülü yok!
Ödülü yok!
Ödülü yok!
İddalı derken? ben gayet kaybediceğimizi biliyordum yeneriz yine kazanırız burası kadıköy gibi gerzekçe şeyler yazmadım iyi takımkende yazmadım zatenTebrıgın ıcın tesekkur butonunu kullanmıstım zaten .. Yıne tesekkur ederım .. Ama ıste Ademoglu ac gozludur .. O kadar ıddıalı sozlerden sonra bır tebrık edıp gıtmenı ıstemedıgım ıcın atıfta bulundum :)
Kuru tebrık karın doyurmuyorum yanı
Ek olarak .. " Her sene oldugu gıbı bızı ASY de yenmen " cumlen hayal urunundur öte degıldır ! :)
biz sizden iyi takım değiliz meziyet bakımından he en meziyetli 3 adamımız olmayıncada gayet net bir yenilgi aldık
oyun olarakda bizde ıyıydınız zaten yapacak birşey yok
(samıyen mevzu bizim sızı deplasmanda daha rahat yendiğimizi akoz etmek ıçındır canım benim öyle 20-30 senede bir beklemişliğimiz yok)