23 Kas 2019
149 Mesaj
530 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
Ödülü yok!
Ödülü yok!
Ödülü yok!
Hoca fener önde olsaydı en baba 5 dk uzatirdi namussuzlarBen anlamadım 10 Dakikayı çok bulanlar neyin kafasını yaşıyor.
Oyun 2 Kere 3-4 Dakika durdu.
Normal bi maçta bile +4 +5 Veriliyor.