8 Ara 2019
10,222 Mesaj
12,125 Tepki
0 Çözüm
100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
ona demiyorum ben, gökhan 2. sarıdna atılmalıydı, ayrıca takım bok gibi oynuyor yine, bu oyunla nasıl şampiyon olacağız bilmiyorumpenaltı verildiğinde kırmızı kart vermiyorlar artık tehlikeli bir hareket falan yoksa. zaten penaltı ile rakip bir avantaj kazanıyor diye kırmızı verilmiyor artık.