1 Ocak 2020
6,636 Mesaj
11,933 Tepki
0 Çözüm
5,300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Unalleyken hiç oynamiyordu saçma sapan puan kaybettiler kaç kere... her maç defans degistiriyordu gezek..Trabzon Ünal dan sonra top oynamıyor. Gözünüzde büyütmeyin o kadar. Hüseyin çimşir in işi değil o. Götüremezler.
GM 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hüseyin piyon zaten şampiyon olduktan sonra ben yaptım deyip efsane olacak işte başkan Aziz gibi