3 Kas 2019
50,436 Mesaj
98,584 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
her maçı 5-0 aldık abi, 7 atacaktık her maç ama belhanda hala oyuncumuz o yüzdne 5 de kaldık105 gole nasıl ulaştık ? her maç 7-0 mı yebdik
13 Kas 2019
10,890 Mesaj
17,996 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
26 Ara 2019
1,026 Mesaj
873 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
5 de 0 demek ıstemedın degıl mı :)abi gs nin şansı çok ama çok az. fikstür baya sıkıntı.
fb deplasman
sivas deplasman
rize deplasman
başak deplasman
alanya deplasman
şu 5 maçtan 0 çekme olasılığımız ciddi ciddi çok fazla.
3 Kas 2019
4,729 Mesaj
7,530 Tepki
0 Çözüm
100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
aynen 5de 0 dedim.5 de 0 demek ıstemedın degıl mı :)
Hanı bende 2 haftadır senın gıbı dusunuyorum da 5 de 0 cok agır olur :)
8 Ara 2019
10,222 Mesaj
12,125 Tepki
0 Çözüm
100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
fener 1abi gs nin şansı çok ama çok az. fikstür baya sıkıntı.
fb deplasman
sivas deplasman
rize deplasman
başak deplasman
alanya deplasman
şu 5 maçtan 0 çekme olasılığımız ciddi ciddi çok fazla.
26 Ara 2019
1,026 Mesaj
873 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Kagıt uzerınde SIMDILIK oyle ..sivas ve alanya deplasmanlarından 3 puan imkansız.
bizim takım 1 puan alsın başarı o deplasmanlarda. at fava bekle.
8 Ara 2019
10,222 Mesaj
12,125 Tepki
0 Çözüm
100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
sen başındaki o iğrenç oyun olsa tamam. en çok isyan eden bendim zaten o oyuna, ama oyun daha farklı şimdi , emre çok iyi, mariano kendini buldu, hiç beğenmediğim adem bile çok iyi katkı veriyor, en son alanya maçı bu sezonki en iyi oyunumuzdu...takım her hafta üzerine koyarak iyi oynuyor bencesivas ve alanya deplasmanlarından 3 puan imkansız.
bizim takım 1 puan alsın başarı o deplasmanlarda. at fava bekle.