sayören
TC Onaylı
22 Eyl 2019
19,639 Mesaj
32,743 Tepki
0 Çözüm
5,100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
abi niye cıkmıyosunuz ki...Şimdi 3 maç üst üste çıkmazsak bizi bir alt lige düşürürler mi?
Düşürdüler diyelim,, bu kararı alabilecek merci kulüplerde başkan mı divan kurulu mu,,, düşelim bir aşağıya futbol adına bilinen ne varsa değişsin bu amk ülkesinde,, yalandan eveleyip geveliyoruz, herbirimiz aynı bokun eflatunuyuz ☹
Bizim maç devreye girdiği anda Arsenal, Everton maçının 30dk oynanıyordu,, ki o lige göre %60 tepmo ile oynanan maç idi,, başım döndü izlerken,,,, sonra bizim uber derbiye geçince aynı terane yine ☹
ne ilk defa gs kazandı ne de ilk defa fb kaybetti...
bundan sonra gs de kazanacak fb de kazanacak...
ne ilk ne son bu...