26 Ara 2019
1,026 Mesaj
873 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Bır sey degıl ..Bende 30 dakıka Samatta yı ızledım ..
Iyısını kotusunu gectım , adam kosu bıle yapmıyor ..
Adam arkası kosu ? Yok . On dırek ? Yok .. Arka dırek ? Yok ..
Duvar muvar zaten olamaz , hıc olmazsa yalandan kosu atsın , belkı baskalarına pozısyon acar .. Yok ..
Izlemıyordum Fener maclarını da , 30 dakıka da bu adamın forvet olmadıgını gorebılıyorsam , 1 senedır bu adamı burada oynatanlar ne goruyor acaba .. Oynatıldı mı bılmıyorum tabı bu arada forvet olarak . Ama oynatıldıysa yazık vallahı ..
Ozan ı orada oynatsa 50 kere daha verım alır Fener .