1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet - Yeni Yıl

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sayören

TC Onaylı

22 Eyl 2019

19,639 Mesaj

32,743 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
22 Eyl 2019
Mesajlar
19,639
Tepkime puanı
32,743
Konum
Tarrak
şokopop da orda
ilgimi çekti
 

dort_hum

MESAJ YAZAMAZ

16 Mar 2020

1,923 Mesaj

3,671 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
16 Mar 2020
Mesajlar
1,923
Tepkime puanı
3,671
Yaş
33
Konum
Istanbul
Sabah yazan kisi sanirim banada yazmis bu dönemde sanırım bi ben şanslıyım(şanslıyım dediğimede bakmayın 3 saatte geri verebilirim normal bahisçiyim) 2 kerede çekilişe teşekkür edip tesadüfen ben kazandım onuda direk barissoya ve sanırım derbiye devrettim. çekilişede katılmak için değil çekiliş oldugu için teşekkür ettim. 400 tlde çekiliş yaptım geçen hafta basketbol başlığında. forumda reel iş yapmışlığım olan adminde var, ortak kasa tuttugum arkadaşlarda var. forumun esas amacı para amaçlı çekiliş yapmak değil bilgi paylaşımı yapmaktır.

Dün jamrockun parasını kurtardık kendisine dm attım bana vereceğin birşey varsa benim
yerime forumda çekiliş yaparsın benim ihtiyacım yok diye.

2 aydır aldığım her bahisi basketbol bölümüne yazıyorum çoğu arkadaş şahit. Bundan sonra birşey paylaşmaya gerek yok dendiği gibi kimsenin kimseye ihtiyacı yok logout yapıp bi daha girmemek üzere çıkıyorum forumdan herkese bol şanslar
 

sayören

TC Onaylı

22 Eyl 2019

19,639 Mesaj

32,743 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
22 Eyl 2019
Mesajlar
19,639
Tepkime puanı
32,743
Konum
Tarrak
Sabah yazan kisi sanirim banada yazmis bu dönemde sanırım bi ben şanslıyım(şanslıyım dediğimede bakmayın 3 saatte geri verebilirim normal bahisçiyim) 2 kerede çekilişe teşekkür edip tesadüfen ben kazandım onuda direk barissoya ve sanırım derbiye devrettim. çekilişede katılmak için değil çekiliş oldugu için teşekkür ettim. 400 tlde çekiliş yaptım geçen hafta basketbol başlığında. forumda reel iş yapmışlığım olan adminde var, ortak kasa tuttugum arkadaşlarda var. forumun esas amacı para amaçlı çekiliş yapmak değil bilgi paylaşımı yapmaktır.

Dün jamrockun parasını kurtardık kendisine dm attım bana vereceğin birşey varsa benim
yerime forumda çekiliş yaparsın benim ihtiyacım yok diye.

2 aydır aldığım her bahisi basketbol bölümüne yazıyorum çoğu arkadaş şahit. Bundan sonra birşey paylaşmaya gerek yok dendiği gibi kimsenin kimseye ihtiyacı yok logout yapıp bi daha girmemek üzere çıkıyorum forumdan herkese bol şanslar
Üstad hemen gitme yahu bu kadar kolay mı
 

faustino

TC Onaylı

11 Kas 2019

7,206 Mesaj

14,951 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
11 Kas 2019
Mesajlar
7,206
Tepkime puanı
14,951
Yaş
47
Konum
İstanbul
Sabah yazan kisi sanirim banada yazmis bu dönemde sanırım bi ben şanslıyım(şanslıyım dediğimede bakmayın 3 saatte geri verebilirim normal bahisçiyim) 2 kerede çekilişe teşekkür edip tesadüfen ben kazandım onuda direk barissoya ve sanırım derbiye devrettim. çekilişede katılmak için değil çekiliş oldugu için teşekkür ettim. 400 tlde çekiliş yaptım geçen hafta basketbol başlığında. forumda reel iş yapmışlığım olan adminde var, ortak kasa tuttugum arkadaşlarda var. forumun esas amacı para amaçlı çekiliş yapmak değil bilgi paylaşımı yapmaktır.

Dün jamrockun parasını kurtardık kendisine dm attım bana vereceğin birşey varsa benim
yerime forumda çekiliş yaparsın benim ihtiyacım yok diye.

2 aydır aldığım her bahisi basketbol bölümüne yazıyorum çoğu arkadaş şahit. Bundan sonra birşey paylaşmaya gerek yok dendiği gibi kimsenin kimseye ihtiyacı yok logout yapıp bi daha girmemek üzere çıkıyorum forumdan herkese bol şanslar
yolun acık olsun
 

6 Ocak 2020

12,483 Mesaj

28,116 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Ocak 2020
Mesajlar
12,483
Tepkime puanı
28,116
Yaş
37
Konum
karacaahmet
Ben de her çekilişte çıktığımda son adımda ilan etmek üzere rolling yapıyorum patlıyorum aminu :(
 

faustino

TC Onaylı

11 Kas 2019

7,206 Mesaj

14,951 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
11 Kas 2019
Mesajlar
7,206
Tepkime puanı
14,951
Yaş
47
Konum
İstanbul
Hemen harcamayın insanları.
Adamin emeğine bizzat şahidim .
Kimse üç beş kuruş çekiliş yaptım diye forumun sahibi sanmasın kendini .
Kimse forumun sahibi ya da öncelikli adamı değil .
Öncelikle yapici olalım . Üç beş adam var surda.
Benim de burda tartistigim insanlar oldu ama herşey medeni cetcevede . Kendime kızıp ayrıldım forumdan. Yoksa kimse için ayrılmam. Yılın son günü o yüzden birbirimizi üzmeyelim .
Zamanında @High End ganyotuyla yolladığın mesajı aldım . Ama o dönem yanlız kalmam gerekiyordu . Aramızdaki olay daha yaşanmaması ümidiyle sorunları çözebiliriz .
sayören kardeşim
ne forumun sahibi olmaktan bahsediyorsun , o bensem cıddı ayıp herkes ne kadar mutevazı oldugumu bılır, evet yonetımle aram ıyıdır buradakı cogu ınsanla da aram ıyıdır, sevmeyen de sevmesın ona da bır sey dıyemem.
dort hum gercekten boyle hıssedıyorsa kendı bılır ama yalan da soylemıyor bunu benım gıbı bır cok arkadas ta hıssedıyordur..
bır de sunu solıyım ben cebımde ekstradan 1000 lıram olsun 500unu dagıtırım bir lokma desen koymaz ama dagıtırken amacım aman ben cekılıs yapıyorum buyuk adamım dıye bır algı yaratmak ıcın degıl, paylasmak sadece paylasmak, yau sen de kac tane yaptın cekılıs aman mıllet bana saygı duysun ben buyuk adamım dıyemı yaptın , bazı arkadaslar var hep bana hep bana onlardan bahsedıyorum ben. atıyorum @GAMSIZ adamın milyion tane sıkıntısı var herkesten cok yapıyor neden adamın ıcı rahat etmıyor dagıtmayınca bu adamın yanın da kotuyu soylemeden edemıyorum ben kımse kusura bakmasın... biz @chatlackali abiden ogrendık bu ıslerı yoksa boburlenmek hava yapmak bıze gore ısler degıl....
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt