1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet - Şubat 2021

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

chatlackali

TC Onaylı

6 Eki 2019

21,439 Mesaj

88,624 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
21,439
Tepkime puanı
88,624
Yaş
58
Konum
izmir

betbo.JPG

Mail gelmiş 16-17-18 günleri hesaba freebet tanımlanacakmış. Bana 5 TL tanımlamışlar nerdeyse 2 yıldır deposizim yok:
 

LordisBack

Sen kralsın, biz paketçi...
Yönetici

3 Kas 2019

50,436 Mesaj

98,584 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
3 Kas 2019
Mesajlar
50,436
Tepkime puanı
98,584

Texas'ta an itibariyle inanılmaz bir iklim ve enerji krizi yaşanıyor. Ben hayatımda böyle bir şey görmedim.

5+ milyon kişiye elektrik verilemiyor, internet gelip gidiyor, birçok yerde su boruları donmuş ve kullanılamaz halde, doğal gaz hatları bile bozuluyor.
Texas sıcağa alışık eyalet, aşırı düşük hava sıcaklıklarına hazırlıklı değil.

Dolayısıyla her şey, eyalet genelinde bir kış fırtınası yaşanması ile başladı.

Sıcaklıklar -20 derecelere, hatta yer yer ötesine kadar düştü ve buna bağlı olarak hem birçok şehirde su boruları dondu.
Bazı yerlerde bu derecede düşük sıcaklıklar en son 1989 yılında görülmüş, bazı yerlerde 1899 yılında...

Yani 100 yıllık bir zaman diliminde ilk defa bu kadar ekstrem bir hava olayı yaşanıyor.

Eyalet tarihinde ilk defa kış fırtınası uyarısı verildi.
İnsanlar da bu tür bir soğuğa hazırlıklı olmadıkları için (o kadar kalın kıyafetleri bile yok!), bu aşırı soğuklarda ısınmak için elektrik kullanımını tarihte görülmemiş düzeylere çıkardılar.

Bu, elektrik ağına emsalsiz bir yük bindirdi.
Türkiye büyüklüğünde ve 30 milyon nüfuslu Texas, bu elektrik talebini karşılayamadı ve elektrikler kesilmeye başladı.

Bir yandan da aşırı soğuklar, ülkedeki rüzgar türbinlerinin önemli bir bölümünü dondurdu. Bu, elektrik üretimini müthiş azalttı.
Bunu çözmek için kontrollü karartmalar başladı. Evlere 30-60 dakika elektrik verip, 15-45 dakika kısmaya başladılar.

Ama bu da sorun: Evler soğuyunca, tekrar ısıtmak için daha da fazla enerji kullanılıyor. Bu, daha da büyük yük.
Ama yapacak bir şey yoktu, tüm elektrik ağının çökmesinden iyi olduğu düşünüldü.

Kısa sürede bu da patladı, çünkü kontrollü kesintiler ağa binen yükü durduramadı.

Bu nedenle elektriği halihazırda kesilen yerlerde kalıcı kesintiler ilan edildi.

Günlerce sürebilecek kesintiler!
Elektrik kontrollü ve kontrolsüz olarak kesildikçe, su boruları daha da fazla donmaya başladı, pompalar arızalandı ve şehirler suları da kesmek zorunda kaldılar.
Eyalet tarihindeki en soğuk gecelerden birkaçı yaşanırken elektriğinizin ve suyunuzun olmadığını hayal edin.

Nasıl ısınacaksınız?

Nasıl yemek yiyeceksiniz?

Nasıl su içeceksiniz?

Şehir merkezlerinde barınaklar kurulmaya başlandı.

COVID-19 salgınının ortasında!
Salgın demişken... Bu ekstrem olaylar aşı programını alt üst etti. 2. doz randevuları iptal edildi. Bu nedenle 21 günlük doz aralığı ihlal edilmek zorunda kalacak. Bunun aşı etkinliğine ve salgına nasıl etki edeceği bilinmiyor.
Tabii elektrik kesintileri ve aşırı soğuklar, iletişim ağına da hasar veriyor. İnternet firmaları hizmet sunamamaya başladı, herkes telefonlara yüklenince mobil ağ inanılmaz yavaşladı. İnsanlar birbirinden haber de alamıyor doğru düzgün.
Tam bir apokaliptik hava var burada. Dün şehre gitmek zorunda kaldım, trafik lambaları çalışmıyor, insanlar yemek ve petrol için devasa sıralar oluşturmuşlar, bazı benzin pompaları donduğu için çalışmıyor.

Aşırı soğuklar doğal gaz hatlarını bile arızaya zorluyor.
Zincirleme felaket yani ve üstelik bu, arka arkaya gelecek 2 kış fırtınasından birincisi. Yani daha toparlanamadan tekrar darbe yiyecek eyalet.

Neler olacak bilmiyorum, bekleyip göreceğiz.

Şimdilik propan ile ısınmak mümkün ama elektrik, internet, su büyük problem.
İnsanların evleri 4-5 dereceye düşünce, ısınmak için gaz ile çalışan fırın gibi aletleri açıyorlar. Aksi takdirde donacaklar. Ama bu fırınların ateşi söndüğünde, odaları propan ile doldurabiliyor. Veya düzgün olmayan sobalar, karbonmonoksit ile... Bunlar ölümlere sebep olabilir.
Şu anda acil durum ilan edildi ve federal hükümet de yardım etmeye çalışıyor. Duyduğum kadarıyla Texas'ın elektrik ağı komşu eyaletlerden bağımsız olduğu için böyle bir yardım da gelemiyor.

Bakalım, nereye gideceğini bekleyip göreceğiz.
Not: Tabii elektrik kesintilerinin ve iletişim ağındaki aksamaların hastaneleri, itfaiyeleri ve diğer birincil sağlık/güvenlik sistemlerini nasıl etkileyeceğini de eklemek gerek. Kesintilerin çoğu hastanelere elektrik sağlamayı sürdürmeyi hedefliyor.
Okullar süresiz olarak iptal edildi bizim burada. Büyük şehirlerdeki hava alanlarının faaliyeti durduruldu.

Sokaklardaki buz ve kar düzgün temizlenemiyor çünkü eyalet bu kadar geniş çaplı bir donmaya hazırlıklı değil. Akıl alır gibi değil...
 

5 Ocak 2020

28,155 Mesaj

33,021 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Ocak 2020
Mesajlar
28,155
Tepkime puanı
33,021
Konum
Göttingen

Texas'ta an itibariyle inanılmaz bir iklim ve enerji krizi yaşanıyor. Ben hayatımda böyle bir şey görmedim.

5+ milyon kişiye elektrik verilemiyor, internet gelip gidiyor, birçok yerde su boruları donmuş ve kullanılamaz halde, doğal gaz hatları bile bozuluyor.
Texas sıcağa alışık eyalet, aşırı düşük hava sıcaklıklarına hazırlıklı değil.

Dolayısıyla her şey, eyalet genelinde bir kış fırtınası yaşanması ile başladı.

Sıcaklıklar -20 derecelere, hatta yer yer ötesine kadar düştü ve buna bağlı olarak hem birçok şehirde su boruları dondu.
Bazı yerlerde bu derecede düşük sıcaklıklar en son 1989 yılında görülmüş, bazı yerlerde 1899 yılında...

Yani 100 yıllık bir zaman diliminde ilk defa bu kadar ekstrem bir hava olayı yaşanıyor.

Eyalet tarihinde ilk defa kış fırtınası uyarısı verildi.
İnsanlar da bu tür bir soğuğa hazırlıklı olmadıkları için (o kadar kalın kıyafetleri bile yok!), bu aşırı soğuklarda ısınmak için elektrik kullanımını tarihte görülmemiş düzeylere çıkardılar.

Bu, elektrik ağına emsalsiz bir yük bindirdi.
Türkiye büyüklüğünde ve 30 milyon nüfuslu Texas, bu elektrik talebini karşılayamadı ve elektrikler kesilmeye başladı.

Bir yandan da aşırı soğuklar, ülkedeki rüzgar türbinlerinin önemli bir bölümünü dondurdu. Bu, elektrik üretimini müthiş azalttı.
Bunu çözmek için kontrollü karartmalar başladı. Evlere 30-60 dakika elektrik verip, 15-45 dakika kısmaya başladılar.

Ama bu da sorun: Evler soğuyunca, tekrar ısıtmak için daha da fazla enerji kullanılıyor. Bu, daha da büyük yük.
Ama yapacak bir şey yoktu, tüm elektrik ağının çökmesinden iyi olduğu düşünüldü.

Kısa sürede bu da patladı, çünkü kontrollü kesintiler ağa binen yükü durduramadı.

Bu nedenle elektriği halihazırda kesilen yerlerde kalıcı kesintiler ilan edildi.

Günlerce sürebilecek kesintiler!
Elektrik kontrollü ve kontrolsüz olarak kesildikçe, su boruları daha da fazla donmaya başladı, pompalar arızalandı ve şehirler suları da kesmek zorunda kaldılar.
Eyalet tarihindeki en soğuk gecelerden birkaçı yaşanırken elektriğinizin ve suyunuzun olmadığını hayal edin.

Nasıl ısınacaksınız?

Nasıl yemek yiyeceksiniz?

Nasıl su içeceksiniz?

Şehir merkezlerinde barınaklar kurulmaya başlandı.

COVID-19 salgınının ortasında!
Salgın demişken... Bu ekstrem olaylar aşı programını alt üst etti. 2. doz randevuları iptal edildi. Bu nedenle 21 günlük doz aralığı ihlal edilmek zorunda kalacak. Bunun aşı etkinliğine ve salgına nasıl etki edeceği bilinmiyor.
Tabii elektrik kesintileri ve aşırı soğuklar, iletişim ağına da hasar veriyor. İnternet firmaları hizmet sunamamaya başladı, herkes telefonlara yüklenince mobil ağ inanılmaz yavaşladı. İnsanlar birbirinden haber de alamıyor doğru düzgün.
Tam bir apokaliptik hava var burada. Dün şehre gitmek zorunda kaldım, trafik lambaları çalışmıyor, insanlar yemek ve petrol için devasa sıralar oluşturmuşlar, bazı benzin pompaları donduğu için çalışmıyor.

Aşırı soğuklar doğal gaz hatlarını bile arızaya zorluyor.
Zincirleme felaket yani ve üstelik bu, arka arkaya gelecek 2 kış fırtınasından birincisi. Yani daha toparlanamadan tekrar darbe yiyecek eyalet.

Neler olacak bilmiyorum, bekleyip göreceğiz.

Şimdilik propan ile ısınmak mümkün ama elektrik, internet, su büyük problem.
İnsanların evleri 4-5 dereceye düşünce, ısınmak için gaz ile çalışan fırın gibi aletleri açıyorlar. Aksi takdirde donacaklar. Ama bu fırınların ateşi söndüğünde, odaları propan ile doldurabiliyor. Veya düzgün olmayan sobalar, karbonmonoksit ile... Bunlar ölümlere sebep olabilir.
Şu anda acil durum ilan edildi ve federal hükümet de yardım etmeye çalışıyor. Duyduğum kadarıyla Texas'ın elektrik ağı komşu eyaletlerden bağımsız olduğu için böyle bir yardım da gelemiyor.

Bakalım, nereye gideceğini bekleyip göreceğiz.
Not: Tabii elektrik kesintilerinin ve iletişim ağındaki aksamaların hastaneleri, itfaiyeleri ve diğer birincil sağlık/güvenlik sistemlerini nasıl etkileyeceğini de eklemek gerek. Kesintilerin çoğu hastanelere elektrik sağlamayı sürdürmeyi hedefliyor.
Okullar süresiz olarak iptal edildi bizim burada. Büyük şehirlerdeki hava alanlarının faaliyeti durduruldu.

Sokaklardaki buz ve kar düzgün temizlenemiyor çünkü eyalet bu kadar geniş çaplı bir donmaya hazırlıklı değil. Akıl alır gibi değil...


vay be bir yaşıma daha girdim

Texas'ın elektriği farklıymış
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt