1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet - Şubat 2021

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

7 Eki 2019

8,227 Mesaj

21,896 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
7 Eki 2019
Mesajlar
8,227
Tepkime puanı
21,896
Konum
İstanbul
Mesut hocam allah aşkına bir dur, ailen var, yalnız değilsin. Skerim bürosunu sağını solunu.
Bu ülkede açıkca ağzımıza sıçılıyor yönetim tarafından da ne oluyor, yine çoğunluk onun tarafında, yine onu savunuyor. Doğruyu söyleyen hep kötü. Sen en doğru olsan ne olacak? Önce kendin için doğruyu seç. Bunu sana söyleyen bir şeyleri yaşamamış biri değil. 34 yaşında, az buçuk hayattan nem almış biri.
Bırak sktret ya, aileni düşün, kapat gitsin. Sağlıktan ötesi mi var, yazık günah şu kendine yaşattığına.

dostum benim haksızlığa hiç tahammülüm yok ben bir hatalı bahis alsam surebet yapsam yani bir tane ufacık bir sebep olsa onlarda bana deselerdi derdim kusura bakmayın haklısınız ana paramı ödeyin ama adamlar diyor paranızı ödeyeceğiz ilk günden beri içiniz rahat etsin sonra hepsi her yerden engelliyor buda zoruma gidiyor
 
H

High End

Guest
Valla bence de öyle ama yazık günah.. Adamın parasını resmen cezalandırma amaçlı ödemiyorlar, biride çıkıp bununla övünüp gururlanıp hakarete varan mailler atıyor.
yok be, wsbets zaten yıllardır para ödemiyor.En son 2,5 yıl önce ben bk dayken bile birsürü başlık açılmıştı.
Eskiden sağlam büroydu Ali bey vardı sonra o ayrılınca milletin böylr parasına çökmeye başladılar. her yerde yazıyorlardı şikayetleri.
Göstermelik birkaç kişinin parasını ufak yemliyorlardır. GGamsıza söylemiştim bunlar 1 yıldır her hafta arıyor beni yüzde yüz bonus verelim diye....Yer miyiz bunlar çok öncesinde topu dikti.

yani bu maile bakıp yada başkalarını dinlediği için gasp etmiyorlar parasını, çakallık huyları olmuş o kadar. Parayı gönderecek olan neyi diğü belirsiz bi maile mi bakacak
 

16 Kas 2019

2,270 Mesaj

5,485 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
16 Kas 2019
Mesajlar
2,270
Tepkime puanı
5,485
Konum
Kastambul
dostum benim haksızlığa hiç tahammülüm yok ben bir hatalı bahis alsam surebet yapsam yani bir tane ufacık bir sebep olsa onlarda bana deselerdi derdim kusura bakmayın haklısınız ana paramı ödeyin ama adamlar diyor paranızı ödeyeceğiz ilk günden beri içiniz rahat etsin sonra hepsi her yerden engelliyor buda zoruma gidiyor


Tamam haklısın, bunu tartışmıyoruz zaten.
Bunca haksızlığa tahammülün yoksa sorumlu olduğun şeylere karşı da empati yap lütfen.
Bizim gibi insanların, bırak iğneyi, çuvaldızı cart diye kendine sokması lazım böyle durumlar ile uğraşırken.
Şu an elimizde binlerce lira olsa ne olacak. Birçoğumuz kayıp serisinde durabilecek adamlar değiliz.
İnsan kendine olan öz saygısını kaybediyor. Biraz usturuplu olup, çekil köşene. Belki senin durumunda değilim ama cebimde 90k olsa ödenecek yerleri olan durumdayım. Tek güvencim bekar olmak. Ama zamanında aileme çok dokundu yaptıklarım.
Onun için dur baba, lütfen dur ve kendine gel. Rica ediyorum
 

10 Ara 2019

564 Mesaj

1,569 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
10 Ara 2019
Mesajlar
564
Tepkime puanı
1,569
Yaş
34
Konum
İstanbul
yok be, wsbets zaten yıllardır para ödemiyor.En son 2,5 yıl önce ben bk dayken bile birsürü başlık açılmıştı.
Eskiden sağlam büroydu Ali bey vardı sonra o ayrılınca milletin böylr parasına çökmeye başladılar. her yerde yazıyorlardı şikayetleri.
Göstermelik birkaç kişinin parasını ufak yemliyorlardır. GGamsıza söylemiştim bunlar 1 yıldır her hafta arıyor beni yüzde yüz bonus verelim diye....Yer miyiz bunlar çok öncesinde topu dikti.

yani bu maile bakıp yada başkalarını dinlediği için gasp etmiyorlar parasını, çakallık huyları olmuş o kadar. Parayı gönderecek olan neyi diğü belirsiz bi maile mi bakacak

Valla benim bu cümleyi kurma sebebim; Bk'da da aynı konu var ve orada 3 4 kişi ben şuan 5k çekim 1 dakikada geldi, 4 dakika sümredi şeklinde mesajlar atıyorlar.. Ancak bu adamın parasını ödemiyorlar.
 

16 Kas 2019

2,270 Mesaj

5,485 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
16 Kas 2019
Mesajlar
2,270
Tepkime puanı
5,485
Konum
Kastambul

26 Kas 2019

90 Mesaj

197 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
26 Kas 2019
Mesajlar
90
Tepkime puanı
197
Yaş
41
Konum
Stalingrad
zamanında belki 3-4 sene önce @ugLy bk da wsbets ile sorun yaşadığında da ilgili başlığa yazmıştım. Mesajlar doğal olarak silinmişti.

ta ukash zamanlarında da bize( ben ve ev ark ) yamuk yapmışlardı. Ulan detayları da net hatırlamıyorum ama sanırım parayı cash olarak çekebilmek için bir amerikan sporunda tüm parayı 5 e bölüp single bahis almak zorunda kalmıştık. Belki 10 senelik mevzu ama cidden inanılmaz gıcık kapmıştım. Yatırdığımız para da 250 eu ukashti. Çekim miktarı ise bunun max 2-3 katıydı.

ugly nin de para yatırma metodundaki sıkıntıyı bahane ederek bırakın hesabındaki parayı ( 10 - 20 k gibi bir rakamdı sanırım ) ana parasının bile ödemeyeceklerdi sanırım. Ne olmuştu hatırlamıyorum yalnız ugly nin sakinliği falan beni öldürmüştü.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt