7 Eki 2019
8,227 Mesaj
21,896 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Büroda kullandığın mail adresi de aynı mı? Belki büro çalışanıdır mailleri atan?
Ortalık tam kaşar olmuş çok afedersiniz. Burada bu yazıları okuyup, tek gram laf edemeyecek kadar korkak, kaşar biri belliki. Allah bunun anasına bacısına karısına kızına yardım etsin. Yarın öbürgün magandanın biri laf etse, höst bile diyemez bu kaşar. Altın tepside sunar tabiri caizse. Nefret ediyorum böyle kişilerden.
bürodaki aynı mailim ama büro çalışanı olamaz geçen gün burda sharke ye artist e mr sevil e admin e kadar laf sokan bir adam büro çalışanı olsa sadece benle uğraşırdı