H
High End
Guest
High End dediklerinin bazılarına tam katılamıyorum hakikaten sağlam adamsın. :)
Bürolara gelince de, keşke gereksiz bürolar olmasa. Büroları yok etmek ise biz suserların görevi. Kaç büro gelir ve gider, sistem hiç değişmez. Sistemi değiştirmek bizi görevimiz olmalı. Admin belki de istemeden alıyor,
Papara konusunda haklısın, biri verir id'yi bu oynatıcı der, sonra uğraş dur. Dikkatli olmak gerek,
Belki biraz küfür olmadan yazsan, daha güzel olur ama onunda cezasını çekiyorsun. :)
Hocam Paparalarını etkinlik başlığında açık alana yazma şartı koymuşlar yüzlerce insanın paparasını aldı, ve bu konuyu başlıkta yazmadım bile BALTALAMAYAYIM YÖNETİMİ diye...Günler sonrasında dile getirdim bunu ve sohbet başlığında yazdım.Betdefans le muhatap bile olmamışım hiç şurada arkadaşlar arasında yazmışız.
Neyse cezası bana pm atılabilir ve denebilirdi ki hocam bak destek okuyor ve tartışıyor bizimle, bizim için yazma bunları denebilirdi. Ben de yazmazdım. Ne yani Betdefans yüzünden şuradan ekarde edilmek ve arkadamdan azar verir gibi devamında 1 ay devamında da süresiz yazılması doğru değil.