1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet - Şubat 2021

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sharmante

Eymen Ege
Super Mod.
TC Onaylı

26 Mar 2020

18,768 Mesaj

34,453 Tepki

0 Çözüm

5,300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
26 Mar 2020
Mesajlar
18,768
Tepkime puanı
34,453
Maşallah çok güzel kedi.

Arkadaşlar bu kediler saklandığı yerden nasıl çıkar, mama aldım soğuk havalarda kedirlre vermek için 1 saat gezdim sokaklarda pisi pisi diye 6 kediye ulasabildim.
Üstat uğrak mekanlarındaki kuru yerlere bırak onlar er geç acıkınca çıkacak.
 

6 Ara 2020

798 Mesaj

2,359 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
6 Ara 2020
Mesajlar
798
Tepkime puanı
2,359
Konum
Istanbul
Üstat uğrak mekanlarındaki kuru yerlere bırak onlar er geç acıkınca çıkacak.

Hocam donar yada üzerine kar yağar diye bırakmadım. Yarın dediğin kuru yapar kapkara koyar kurak karın gelmeyeceği yerlere bırakırım.
 
H

High End

Guest
Aleyküm selam üstat.


giderken arkamdan ayar vermişsin, gelince de hoşgeldin mi diyorsun
Ayar mı veriyorsun sen bana ?
Ben söylediğim her şeyin arkasındayım büronun promosyonlarında kötü niyet var, burada paparaları açık yazdırmakda sizin zaafınız var. Adminin de sikicem belasını dediğim postumda koskoca karikatür var ki onun latife olduğunu 10 yaşındaki çocuk bilir. Ayrıca kazananların 3 kuruşunu da zor bela gönderdiler.
Hadi ceza verdiniz sikimde değil, ceza aldı 1 hafta der geçersin yok devamında 1 ay yok devam ederse süresiz yazmak nedir

Betdefansın amına korum . Girmem foruma da. Aba altından sopa mı gösteriyorsunuz ? İmanın şartı değil forumda olmak 15 senedir olduğum Bk ya 3 senedir 1 defa bile giriş yapmamışım , sadece Ali abiyi savunmak için mesaj attım ve ordan da ban yedik pierre23 ile birlikte.

Betdefans kimdir , bizim kadar katkısı olmuş mudur şuraya ? Ne yaptı Betdefans size, ne kadar zararınız var. Gerçekleri yazınca önce siliyorsunuz sonra da gidenin arkasından lo lo yapmak hoş olmuyor. Unutmayın burada insanlar bk ve bv deki haksızlıklar yüzünden buradalar. Burada da devam edecekse de gideriz sorun değil, giden 10 larca arkadaşımız gibi.

ben burada SOHBET başlığında destek ve büro hakkında istediğim şeyi yazmam da ne sakınca var? İnsanı geriyorsunuz ve ayıp yaptığınız.
 
H

High End

Guest
Betdefans 12185 mesaj mı attı bu foruma, insanları onlar mı davet ettiler
Valla ilginç ya bi de süresiz banlarım gibi tehditkar kelamlar edilmiş yokluğumda.
Cezası şudur dönecektir yazar geçersin
Betdefans desteğinin anasına mı sövmüşüm
Nesi yanlışdı yazdıklarımda ? Hadi rahatsızlık duyuyorsa kendisi özel mesaj atarsınız ben de insani şekilde yazmam hakkında.
Adam 1 dakikada 1 flood yaptı resmini de attım, flood yapıyor yazdım ve bu yüzden ceza aldım 1 hafta
Alı kıran baş kesen tavırlar hiç hoş değil şuraya geldiğimde 4-5 kişiydik ayıp diyorum başka da birşey demiyorum
Banlayacaksanız da banlayın abi süresiz, benim betdefans da param kalmadı hesabım bile yok ama ben forumdaki üvelerin güvenliği selameti hatta forum yönetiminin iyiliği için insanları uyardım ve bu huyum asla değişmez.
 

tutmasadaoynar

TC Onaylı

29 Kas 2019

60,849 Mesaj

82,641 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
60,849
Tepkime puanı
82,641
High End dediklerinin bazılarına tam katılamıyorum hakikaten sağlam adamsın. :)

Bürolara gelince de, keşke gereksiz bürolar olmasa. Büroları yok etmek ise biz suserların görevi. Kaç büro gelir ve gider, sistem hiç değişmez. Sistemi değiştirmek bizi görevimiz olmalı. Admin belki de istemeden alıyor,

Papara konusunda haklısın, biri verir id'yi bu oynatıcı der, sonra uğraş dur. Dikkatli olmak gerek,

Belki biraz küfür olmadan yazsan, daha güzel olur ama onunda cezasını çekiyorsun. :)
 

Mrnobody

Düşünmüyorum, öyleyse yokum!
TC Onaylı

20 Ocak 2020

20,015 Mesaj

21,635 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
20 Ocak 2020
Mesajlar
20,015
Tepkime puanı
21,635
Konum
Trakya
Betdefans 12185 mesaj mı attı bu foruma, insanları onlar mı davet ettiler
Valla ilginç ya bi de süresiz banlarım gibi tehditkar kelamlar edilmiş yokluğumda.
Cezası şudur dönecektir yazar geçersin
Betdefans desteğinin anasına mı sövmüşüm
Nesi yanlışdı yazdıklarımda ? Hadi rahatsızlık duyuyorsa kendisi özel mesaj atarsınız ben de insani şekilde yazmam hakkında.
Adam 1 dakikada 1 flood yaptı resmini de attım, flood yapıyor yazdım ve bu yüzden ceza aldım 1 hafta
Alı kıran baş kesen tavırlar hiç hoş değil şuraya geldiğimde 4-5 kişiydik ayıp diyorum başka da birşey demiyorum
Banlayacaksanız da banlayın abi süresiz, benim betdefans da param kalmadı hesabım bile yok ama ben forumdaki üvelerin güvenliği selameti hatta forum yönetiminin iyiliği için insanları uyardım ve bu huyum asla değişmez.
Abi hoşgeldin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt