2 Mar 2020
2,304 Mesaj
4,520 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Aga millet 20-30 k depozit kaybından bahsediyor...Delirtmişler casino severleri
Payfix-papara ödemeleri falan askıya alnımış![]()
Ohaaaa
Açık konuşmak gerekirse bi bokta olmaz.İyice burundan kıl aldırmayan site halini aldılar herşeye manipüle etme durumları başladı.Artık 'İsterseniz oynayın' tarzında mesajlar atmaya başladılar ve yönetimide kayıklarına bindirdiler öbür tarafta DM'den bana 'Beğenmiyorsan hesabını kapat' gibi cümleler kurdu yönetici.Üstüne 2 sayfa cevap yazdım bunları sorgula dedim arkadaş cevap veremedi günlerdir bekliyorum.Bide destek cevap vermiş işte ne uzatıyorsun diyor
Şu kafayı anlayamıyorum 'Beğenmiyorsan oynama' ulan bu nasıl cümle hangi IQ'dasında böyle bir cümle kurabiliyorsun.Eleştiri gelince,birçok kişi aynı sorunu yaşarken hatta kanıtlar konuşuyorken 'Oynama ozaman' diyorlar.Çıldırmamak elde değil neler yazacaktımda ne desem banlıyacaklar diye yazmadım.