5 Ocak 2020
28,155 Mesaj
33,021 Tepki
0 Çözüm
5,100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Hadi bu akşam da yastığa başını rahat koyacan..Odaklan maçlara:)
5 Kas 2019
19,495 Mesaj
50,293 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
6 Ocak 2020
12,483 Mesaj
28,116 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Son para yatirmamda girememiştim oraya sanki entegrasyon sorunu vardı ama çözmüşler demek ki. Teşekkürler oraya bakarım.Bwin 5 euro limit koydu bana ilk yatırımımda 50-100 euro kazandım diye. Şampiyonlar ligi maçına 5 euro bastırıyordu. Şimdi her hafta 40 BGN %200 bonus veriyorlar almıyorum.
Pinnacle - Bet365 falan zor artık . Pinnacle Vbet'te var ama oradan tatmin eder sanki.
21 May 2020
9,459 Mesaj
9,759 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Ahanda nazar degdirdin abi...bende xiaomi pro 8 var bi guncelleme.geldi sarj dayanmio...ust modeller ciktikcA alttakiler yavaslatiolarAga bu Xioami nasıl bı telefon yahu sabahtan beri elimde telefon , hep forum açık gray ve Bet 365 maç takibi..Daha şarj %37 kullanılabilir...Aralıksız 10-11 saattir okuyorum forumu maçları takip ediyorum whatsap, konuşma falan..
Vallani ilgincmis..
5 Ocak 2020
28,155 Mesaj
33,021 Tepki
0 Çözüm
5,100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
2.5 TL lik bahis için toopcularin anasını Netanyahu ile ciftlestirr gardasim...Acımasızdır bu konularda![]()
16 Eyl 2019
18,865 Mesaj
15,725 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
5-6 sene önce bursumla iphone almıştım aldığım güne lanet olsun ? xiaomi ve oppo harbiden sarj konusunda müthişAga bu Xioami nasıl bı telefon yahu sabahtan beri elimde telefon , hep forum açık gray ve Bet 365 maç takibi..Daha şarj %37 kullanılabilir...Aralıksız 10-11 saattir okuyorum forumu maçları takip ediyorum whatsap, konuşma falan..
Vallani ilgincmis..
5 Kas 2019
19,495 Mesaj
50,293 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Mi 10 aldım ben geçen hafta..Harbi çok hoşuma gitti ya..Hiç öyle 10-15 k vermeye gerek yok lux modellere.Ahanda nazar degdirdin abi...bende xiaomi pro 8 var bi guncelleme.geldi sarj dayanmio...ust modeller ciktikcA alttakiler yavaslatiolar
6 Ocak 2020
12,483 Mesaj
28,116 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Ben de bu telefonu 2018 Mayıs'ta aldım Ekim'de düşürüp kırdım 2.5 sene oldu ayni kırık ekranla kullanıyorum sağını solunu bantladim ekran hala kullanılıyor yarın bir arkadaşın telefonuyla telefoni çekip atayım harbiden tam Çin mucizesi fiyatı da 1.500 falandi, işletim sistemi Android One, yeni çıkan 4-5 binlik telefonlardan hızlı nedense hâlâ.Aga bu Xioami nasıl bı telefon yahu sabahtan beri elimde telefon , hep forum açık gray ve Bet 365 maç takibi..Daha şarj %37 kullanılabilir...Aralıksız 10-11 saattir okuyorum forumu maçları takip ediyorum whatsap, konuşma falan..
Vallani ilgincmis..
6 Eyl 2019
7,574 Mesaj
24,403 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Benim iPhone 11 Pro Max’in selamı var.Mi 10 aldım ben geçen hafta..Harbi çok hoşuma gitti ya..Hiç öyle 10-15 k vermeye gerek yok lux modellere.