1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet - Mart 2021

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

26 Kas 2019

90 Mesaj

197 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
26 Kas 2019
Mesajlar
90
Tepkime puanı
197
Yaş
41
Konum
Stalingrad
Yav yeter baba vucut kalmadı 10 dk ayakda duramıyorum illede yatacam
Doktorum civabın sagolasın dediklerini zaten yapıyorum ayakta duramıyorum bir saat hemen yatıyorum kalkıyorum yiyip içip tekrar yatıyorum mala döndüm iyice isal kesemiyoruz bari şu karın agrısı kesecek birşey söyle sana zahmet tam teşhis bir ilaç yada yeme içme

@sayören hocam sen de görüşünü yazar mısın ?

Azıcık iğrenç olucak ama geçen mart - nisan ayı gibi bir ishale yakalanmıştım. Yahu gerçekten böyle bir şey yok . Tamamen götten işiyorum. 3 saatte bir tuvalet ihtiyacım oluyor. Hayatımda böyle ishal olmamıştım.

ercefuryl şu ilaç sayesinde 2 günlük ishal akşamına kesilmişti.


yorumları da okursun abi. ben bir sıkıntı yaşamadım ama şöyle bir entry var.


milletin gazına gelip kafaya göre kullanılmayacak bir ilaçtır. doktor reçetesi ile bile insanı hayattan soğutur. tek bir hap bile 2 saatte ishali keser ama korkunç bir reflü ile sizi baş başa bırakabilir. bu ilaç ishali kesmiyor sindirimi direk iptal ediyor haliyle mide asiti adamın ağzına sıçıyor. bu ilaç belki de çok canlar kurtarmış olabilir ama götünden işemiyorsan bu ilaçtan uzak durun derim. son olarak bu ilacı yapanın ta amına koyayim.

edit: etrafıma sordum soruşturdum, bu ilacı aldıktan sonra reflüsü azan bir çok insan çıktı. reflü ağrısının r si olmayan benim gibi birinde bile reflü 3 gündür ebemi mikmiştir.
 

sayören

TC Onaylı

22 Eyl 2019

19,639 Mesaj

32,743 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
22 Eyl 2019
Mesajlar
19,639
Tepkime puanı
32,743
Konum
Tarrak
@sayören hocam sen de görüşünü yazar mısın ?

Azıcık iğrenç olucak ama geçen mart - nisan ayı gibi bir ishale yakalanmıştım. Yahu gerçekten böyle bir şey yok . Tamamen götten işiyorum. 3 saatte bir tuvalet ihtiyacım oluyor. Hayatımda böyle ishal olmamıştım.

ercefuryl şu ilaç sayesinde 2 günlük ishal akşamına kesilmişti.


yorumları da okursun abi. ben bir sıkıntı yaşamadım ama şöyle bir entry var.


milletin gazına gelip kafaya göre kullanılmayacak bir ilaçtır. doktor reçetesi ile bile insanı hayattan soğutur. tek bir hap bile 2 saatte ishali keser ama korkunç bir reflü ile sizi baş başa bırakabilir. bu ilaç ishali kesmiyor sindirimi direk iptal ediyor haliyle mide asiti adamın ağzına sıçıyor. bu ilaç belki de çok canlar kurtarmış olabilir ama götünden işemiyorsan bu ilaçtan uzak durun derim. son olarak bu ilacı yapanın ta amına koyayim.

edit: etrafıma sordum soruşturdum, bu ilacı aldıktan sonra reflüsü azan bir çok insan çıktı. reflü ağrısının r si olmayan benim gibi birinde bile reflü 3 gündür ebemi mikmiştir.
üstadım cok kullandıığım bir ilaç değil. hayatım boyunca hiç reçete etmedim..nedenini sorarsan antiseptik bir ilaç yani bunu ayaktan reçetede kullanılmaması gerektiğini düşünüyorum..yatarak hastanede tedavide kullanılabilir..

ama acilde çalışırken arkadaşlar herkese yazarlardı...
ama reflü olayını gerçekten bilmiyordum

çünkü ben hekimlik hayatımda özellikle aile hekimliğinde geri dönüşlere cok önem veririm.yazdığım bir ilacın geri dönüşünü mutlaka alırım.hastaya mutlaka sorarım.bu cok önemli benim için..ona göre referans alırım bazı şeylri.bu ilacı tercih etmediğim için senin söylediğin yan etkiden bihaberim yani..
 

Volkan3535

TC Onaylı

21 May 2020

9,459 Mesaj

9,759 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
21 May 2020
Mesajlar
9,459
Tepkime puanı
9,759
İshal icin ilaca gerek yok yaw tarifi verdik
1 kase yogurt 2 yemek kasigi bugday nisastasi
Ye bunu cikma tuvalete makedon dedelerden bizlere kalmis bu formul deneyin kesmezse en kotu yogurt yemis olursunuz yani
 

26 Kas 2019

90 Mesaj

197 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
26 Kas 2019
Mesajlar
90
Tepkime puanı
197
Yaş
41
Konum
Stalingrad
Bilgin yok ...
 

Mrnobody

Düşünmüyorum, öyleyse yokum!
TC Onaylı

20 Ocak 2020

20,015 Mesaj

21,635 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
20 Ocak 2020
Mesajlar
20,015
Tepkime puanı
21,635
Konum
Trakya
Bi buçuk sene oluyor detayları tam hatırlamıyorum hatırlamak ta istemiyorum bi gece fena üşütmüşüm bi kalktım buz gibiyim. Akşamına doğru bi ishal oldum gerisi facia taksit taksit rezil oldum mekik dokundum hela ile yatak arasında. Birçok şey de denedim ne denediysem olmadı ne yediysem çıktı. Bir de sancısı da tam başa bela zar zor uyumuşum da sabah kalktığımda iyiydim. Çok beter bi durum :/
 

El Guapo

TC Onaylı

12 Kas 2019

6,835 Mesaj

16,668 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
12 Kas 2019
Mesajlar
6,835
Tepkime puanı
16,668
Konum
İstanbul
arkadaşlar kafamda farklı noktalarda sürekli yaralar çıkıyor ve çıktıkça malesef kendimi durduramıyorum oynuyorum kopartıyorum geçmedi bir türlü , belki komik gelecek ama artık kafama bişey bağlamayı düşünüyorum kopartmamak için

farkında değilim bir anda kendimi kopartırken buluyorum ve o an iş işten geçmiş oluyor

ne yapmak lazım acaba ne sürsek iyi gelir... önerisi olan var mı yada buna benzer birşey yaşayan
 

muhteva

TC Onaylı

20 Nis 2020

6,747 Mesaj

12,514 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
20 Nis 2020
Mesajlar
6,747
Tepkime puanı
12,514
arkadaşlar kafamda farklı noktalarda sürekli yaralar çıkıyor ve çıktıkça malesef kendimi durduramıyorum oynuyorum kopartıyorum geçmedi bir türlü , belki komik gelecek ama artık kafama bişey bağlamayı düşünüyorum kopartmamak için

farkında değilim bir anda kendimi kopartırken buluyorum ve o an iş işten geçmiş oluyor

ne yapmak lazım acaba ne sürsek iyi gelir... önerisi olan var mı yada buna benzer birşey yaşayan
1 ay önce yaşadığım aynı şey dermovate merhem bana çok iyi geldi 3 günde kafamda ki yaralar geçti
Tik olmuştu artık kafamı kaşımadan duramıyorum kaşıdıkça da yara çoğalıyordu kurtuldum çok şükür
 

El Guapo

TC Onaylı

12 Kas 2019

6,835 Mesaj

16,668 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
12 Kas 2019
Mesajlar
6,835
Tepkime puanı
16,668
Konum
İstanbul
1 ay önce yaşadığım aynı şey dermovate merhem bana çok iyi geldi 3 günde kafamda ki yaralar geçti
Tik olmuştu artık kafamı kaşımadan duramıyorum kaşıdıkça da yara çoğalıyordu kurtuldum çok şükür
hay allah razı olsun deniyeyim bunu vallahi artık hayatımı etkilemeye başladı sürekli kan akıyor bir de
 

MUAMMER158

TC Onaylı

24 Ocak 2020

7,208 Mesaj

12,102 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
24 Ocak 2020
Mesajlar
7,208
Tepkime puanı
12,102
Yaş
47
Konum
Istanbul
arkadaşlar kafamda farklı noktalarda sürekli yaralar çıkıyor ve çıktıkça malesef kendimi durduramıyorum oynuyorum kopartıyorum geçmedi bir türlü , belki komik gelecek ama artık kafama bişey bağlamayı düşünüyorum kopartmamak için

farkında değilim bir anda kendimi kopartırken buluyorum ve o an iş işten geçmiş oluyor

ne yapmak lazım acaba ne sürsek iyi gelir... önerisi olan var mı yada buna benzer birşey yaşayan
Bende 20 senedir geçmeyeni var. Geçmesine fırsat vermiyorum zaten mutlaka kopartarak. Şu an üç yerde var ve artık alışkanlık olduğundan hiç yadirgamiyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt