7 Eki 2019
7,607 Mesaj
23,796 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
İsali bir kesebilsem gidecem doktor altıma ederim hastaneye kadar isal ve katın agrısu na birşey yokmu ilaç ateş öksürük burun akıntusu yok eklem vucud agrısı ve karın agrısı na baglı isal sürekliüstad öncelikle geçmiş olsun...
valla bende korona geçirdim tipik bir vücut ağrısı vardı..heryerim ağrıyordu yahu halen de sanırım kalıntı kaldı..korona geçirdikten sonra hep yorgunum hiçbirşey yapamıyorum..spora gidiyordum koronadan sonra onu da bıraktım..kronik yorgunluk oluştu..
ama söylediğin semptomlar vs test yaptırmanı tavsiye ederim..korona gibi geldi bana.. bulaş riski açısından test yaptırman önemli..sana birşey olmaz belki ama bulaştırabileceiğin kişilerde sıkıntı olabilir
geçmiş olsun
