El Guapo
TC Onaylı
12 Kas 2019
6,835 Mesaj
16,668 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
iyi kalpli dobra bir çocuktur esasında da abisi çok çekti diye öyle demiş herhaldehmmm
benim bir türlü tanışamadığım forumlar piyasasında ünlü bir isimmiş sanırım
macabre tanışmadığın için şanslısın diyordu bu ifadeler beni daha da meraklandırdı![]()