1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet - Mart 2021

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

6 Ocak 2020

12,483 Mesaj

28,116 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Ocak 2020
Mesajlar
12,483
Tepkime puanı
28,116
Yaş
37
Konum
karacaahmet
ulan olaya bak, üç kuruş depozit yapıp ikiye böldüm avusturalya ligi maçlarına ilk yarı birer gol daha alayım diye, aynı anda ikisinde de gol oldu bahis onaylanırken :D
 

21 Ara 2020

4,223 Mesaj

2,511 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
21 Ara 2020
Mesajlar
4,223
Tepkime puanı
2,511
Korner alacan oraya ya daha mantıklı ilk yarı 5 korner ikinci yarı 10 korner oldu galiba
Kral kayıp bonusuyla yükselttim kasayı 3.5 üst girdim maç öncesi iy 3.0 bitince tamam dedim geldi şansımı skym ya ihtiyaç varya ne oynasak gelmez dün de son parayla palmerias 3.5 üst aldım iyb3-0 ikinci yarı 3-0
 

20 Kas 2019

13,271 Mesaj

41,555 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
20 Kas 2019
Mesajlar
13,271
Tepkime puanı
41,555
Şu hutbelerin sonuna ATATÜRK'ün ismini yazdırıp , dua ettirmek bu kadar zor olmamalı yahu. O minareden çan sesi değilde ezan sesi okunuyorsa bunu ATATÜRK ' e borçlular.

Soysuzlar
 

16 Kas 2019

2,270 Mesaj

5,485 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
16 Kas 2019
Mesajlar
2,270
Tepkime puanı
5,485
Konum
Kastambul
Evet mübarekler cuma hutbemizi okuyalım.❤

12 Mart Cuma Hutbesi


Tarih ْم فَ َم ْ : ُك 12.03 ل ُذْ يَ ْخ .2021 ْن م َواِ ْۚ ﷽ لَ ُك ْ فَ ََل َغالِ َب ُ م ا ّٰلل ه ُكُ صْر ُ ْن يَْن اِ ۪ذ َذا ي َٰ ُكْم ِم ْن ر ُ ص ُ ال يَْن بَ ْع ِد۪ه ى َوَعل ِ َ ه ِل ا ّٰلل َ َيَتَو ٰك ْ فَل نوَن ُ ُم ْؤِم ْ ال . َم َ ٰ ْيِه َوَسل َ ُ َعل ي ا ّٰلل ه َ ٰ َوقَا : َل َر ُسو ُل ا ّٰلل هِ َصل د َ ا َح ْم ُ ْ ه َوَهَزَم ه َونَ َصَر َع ْب َدُ ل ِذى َص َد َق َو ْع َدُ ِ الَٰ ِّٰللَ ه ْحَزا َب َو ْح َدُ َ األ .

İSTİKLÂL MARŞI: HAKKIDIR HAKKA TAPAN MİLLETİMİN İSTİKLÂL!
Muhterem Müslümanlar! Okuduğum ayet-i kerimede Yüce Rabbimiz şöyle buyuruyor: “Allah size yardım ederse artık sizi yenebilecek hiç kimse yoktur; eğer sizi yardımsız bırakırsa O’ndan sonra size kim yardım edebilir? Müminler yalnız Allah’a güvensinler.” 1 Okuduğum hadis-i şerif’te ise Sevgili Peygamberimiz (s.a.s) şöyle buyuruyor: “Hamd, vaadini yerine getiren, kuluna yardım eden ve düşman topluluklarını tek başına yenilgiye uğratan Allah’a mahsustur.” 2 Aziz Müminler! Bundan yüz yıl önce topyekûn bir var oluş mücadelesi verdik. Kadınıyla erkeğiyle, genciyle yaşlısıyla vatanımızı savunmak için seferber olduk. Canımızdan, cânânımızdan, bütün varımızdan geçtik ancak cennet vatanımıza nâmahrem eli değdirmedik. İşte o en zorlu günlerimizde sarsılmaz imanımızın, hak yolundaki sadakatimizin, vatan sevgimizin, asalet ve cesaretimizin mısralara bürünmüş hali olan İstiklâl Marşımız vücut buldu. Bu muhteşem marş, milletimizin her bir ferdinin zihnine ve gönlüne işleyen aidiyet mührü oldu. Kıymetli Müslümanlar! İstiklâl Marşımız şu ayet-i kerimenin ruhunu yansıtır: “Gevşeklik göstermeyin, üzülmeyin; iman etmişseniz üstün olan sizsiniz.”3 İstiklâl Marşımız, var oluş gayemizi, kim olduğumuzu ve nasıl var olmaya devam edeceğimizi öğretir. En son ocağımız sönmeden bağımsızlığımızın sembolü olan al bayrağımızın inmeyeceğini haykırır. Şehit kanlarıyla sulanmış vatan toprağımızın asla düşmana çiğnetilemez olduğunu telkin eder. Şehâdetleri dinin temeli olan ezan-ı Muhammedî’nin ebediyen yurdumuzun üstünde inlemesini niyaz eder. Şu mısralarla milletimize ebedi istiklâli muştular: Hakkıdır, hür yaşamış bayrağımın hürriyet; Hakkıdır, Hakk’a tapan milletimin istiklâl! Değerli Müminler! 12 Mart, İstiklâl Marşımızın kabulünün, 18 Mart ise Çanakkale Zaferimizin yıldönümüdür. Bu vesileyle, tarih boyunca adaletin, barışın ve güvenin bayraktarlığını yapan, aziz vatanımızı bizlere emanet eden kahraman şehitlerimizi ve gazilerimizi rahmet, minnet ve şükranla yâd ediyorum. 1 Âl-i İmrân, 3/160. 2 İbn Mâce, Diyât, 5. 3 Âl-i İmrân, 3/139.

Din Hizmetleri Genel Müdürlüğü

Mehmet Akif gibi onuruyla yaşamış, karşılıksız sevmenin üstadlarından birine cümle arasında dahi yer vermeden hutbe yayinlamak. Tam da riyakarlarin işi.
 

20 Kas 2019

13,271 Mesaj

41,555 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
20 Kas 2019
Mesajlar
13,271
Tepkime puanı
41,555
ATATÜRK, dinsizdi, ALLAH'sızdı derler ama istiklal marşının kahramanı ALLAH dostu Mehmet Akif Ersoy'a rahmet okurlarken ATATÜRK'ün ismini ağızlarına anmazlar
Biride çıkıp demiyor ki o madem ATATÜRK dinsizdi, imansızdı neden Mehmet Akif Ersoy ALLAH benim ömrümden alıp Mustafa Kemal'e versin dedi diye sormuyor
 

tutmasadaoynar

TC Onaylı

29 Kas 2019

60,849 Mesaj

82,641 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
60,849
Tepkime puanı
82,641
Fesli Deli Kadir'De, Ersoy'u hiç sevmezdi. Fesli Deli Kadir'i sevenlerin, Ersoy'a değer vermeside saçmalıktır. işgüzarlık yapıyorlar.

Deli Kadir, Mehmet Akif Ersoy'a pezevenk demiştir. Belki bilmeyen vardır.

1615543986522.jpeg
 

21 Ara 2020

4,223 Mesaj

2,511 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
21 Ara 2020
Mesajlar
4,223
Tepkime puanı
2,511
Kim var ki Atatürk'ün arkasından iftiralar atıyor, onun ben gelmişini geçmini skeyim
Benim çok tanıdığım var durmadan eleştiri yapar küfür eder ama göt korkusuna sosyal medya da tek kelime edemez 2 yüzlü olmcn ya konusucam ya hep susacaksin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt